اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت محیط پالایشگاه آبادان:

کارگروه بررسی مسقف‌کردن کانال آب در پالایشگاه آبادان تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت محیط پالایشگاه آبادان گفت: کارگروه بررسی مسقف‌کردن کانال دفع آب در این پالایشگاه تشکیل شده است.

کارگروه بررسی مسقف‌کردن کانال آب در پالایشگاه آبادان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امیرحسین مزارعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در فرمانداری آبادان برگزار شد در خصوص مصوبه مسقف‌کردن کانال آب در اطراف پالایشگاه آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه این پروژه از مصوبات شورای سلامت شهرستان است کارگروهی به منظور بررسی انجام آن تشکیل شده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که برخی ایرادات اجرای عملیات مسقف‌ کردن را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس اداره بهداشت محیط پالایشگاه آبادان ادامه داد: یکی از اقداماتی که پالایشگاه در فاصله زمانی تقریباً سه ماهه انجام می‌دهد لایروبی این کانال‌هاست که با مسقف کردن این کانال‌ها عملاً امکان انجام این کار وجود ندارد.

مزارعی تصریح کرد: علاوه بر آن با مسقف شدن این کانال‌ها امکان نظارت و نگه‌داری نیز از بین خواهد رفت.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد این است که ارتفاع این کانال‌های آب برابر با زمین است و در صورت مسقف شدن آن امکان دفع آب آنها در فصل بارندگی از بین خواهد رفت.

رئیس اداره بهداشت محیط پالایشگاه آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین اجرای این کار موجب خواهد شد تا حریم حراستی پالایشگاه که دورتادور دیوار پالایشگاه را در بر می‌گیرد را از بین برود.

مزارعی افزود: با توجه به این مسائل طرح جابه‌جایی این کانال‌ها مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل وجود دکل‌های فشار قوی امکان نیز مسیر نشد.

وی تصریح کرد: با این وجود و با توجه به تاکید فرماندار شهرستان و اعضای شورای سلامت بررسی بیشتری انجام تا زمینه مسقف‌کردن این کانال‌ها مهیا شود.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول