اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط پالایشگاه جم خبر داد

پایش و انجام آزمایشات میکروبیولوژیکی منابع آب آشامیدنی جم

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط پالایشگاه جم از پایش و انجام آزمایشات میکروبیولوژیکی، فیزیکی و شیمیایی منابع آب آشامیدنی شهرستان جم خبر داد.

پایش و انجام آزمایشات میکروبیولوژیکی منابع آب آشامیدنی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد حیدری عصر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت کارکنان از اولویت‌های مسئولان پالایشگاه است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تأمین می‌کند و باید برای سلامت کارکنان و تولیدکنندگان این مجموعه اهتمام ورزیم.

مسئول بهداشت محیط مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم از توجه ویژه به بازدید و نظارت بهداشتی توسط این مرکز در پالایشگاه و شهرک توحید خبر داد.

حیدری خاطر نشان کرد: مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته توسط واحد بهداشت محیط در شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرک توحید نشان‌دهنده اهتمام جدی در این بخش است.

وی تصریح کرد: بازدید دوره‌ای از رستوران‌ها، سردخانه‌ها و انبار مواد غذایی، بازرسی و کنترل مواد غذایی برای مصرف رستوران بندر سیراف و مهمانسرای شهرک توحید به صورت مستمر در دستور کار ما قرار دارد.

مسئول بهداشت محیط مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم عنوان کرد: در همین راستا تمام مواد غذایی و مصرفی رستوران‌ها در بدو ورود نیز بازرسی و کنترل می‌شود.

وی اضافه کرد: بازدید از مخازن و منابع آب آشامیدنی پالایشگاه فجر جم و شهرک توحید نیز به دقت انجام می‌شود.

حیدری ادامه داد: پایش و انجام آزمایشات میکروبیولوژیکی، فیزیکی و شیمیایی منابع آب آشامیدنی همواره یکی از مهم‌ترین وظایف بهداشت محیط بوده که در این مجموعه انجام می‌شود.

وی همچنین نظارت بر بهداشت محیط بیمارستان توحید جم‌، دفع صحیح پسماند و فاضلاب، بازرسی و کنترل از استخرهای شنا و انجام آزمایشات میکروبی و کلر سنجی آنها، مبارزه با حشرات و جوندگان موذی را از دیگر اقدامات بهداشت محیط مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم دانست.

مسئول بهداشت محیط مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: بهداشت محیط عواملی که بالقوه و بالفعل تأثیرات سوئی بر بقاء و سلامت کارکنان دارد را کنترل می‌کند و آماده هرگونه خدمت‌رسانی به کارکنان است.

وی در پایان تأکید کرد: واحد بهداشت محیط به طور مؤکد سلامتی و بهداشت کارکنان را به عنوان هدف اصلی پیگیری می‌کند و کیفیت محیط و حفظ سلامتی اکوسیستم‌ها را به طور غیرمستقیم مورد توجه قرار می‌دهد و مهندسان بهداشت محیط باید تمام جوانب عوامل محیطی و اثرات سوء آن را شناسایی و کنترل کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول