اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

کشف بیش از 170 هزار لیتر نفت و ‌گاز در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کشف و ضبط بیش از 170 هزار لیتر نفت‌ و گاز در منطقه همدان خبر داد.

کشف بیش از 170 هزار لیتر نفت و ‌گاز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اصغر توفیقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی اسفندماه و با توجه به لزوم آمادگی همه‌جانبه متصدیان، جایگاه‌ها و مجاری عرضه در سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان شدت می‌گیرد.

وی با اشاره به خط مشی‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: براساس این مبنا و ارائه خدمات سوخت‌رسانی مطلوب، ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی، رعایت حقوق مراجعان و حفظ کرامت انسانی افراد، کنترل‌های مستمر این مراکز با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: در این راستا حراست منطقه همدان با بازرسی مستمر از جایگاه‌های استان طی اسفندماه بیش از 90 فقره کارت هوشمند سوخت که مورد سوء استفاده قرار می‌گرفت را ضبط کرد.

وی یادآور شد: این اقدام علاوه بر جلوگیری از مصرف اضافی بر نیاز سرمایه‌های ملی از تشکیل بازار سیاه این فرآورده ارزشمند نیز جلوگیری کرده و محیط جایگاه‌ها را برای متخلفان ناامن می‌کند.

توفیقی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در ادامه همکاری واحدهای ذیربط منطقه همدان با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی مقدار 20 هزار لیتر نفت‌گاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه 13 اسفندماه مأموران نیروی انتظامی استان در گشت‌زنی در حوالی کوره‌های آجرپزی اطراف شهرستان همدان به تردد یک دستگاه نیسان وانت آبی رنگ مشکوک شده و بعد از زیرنظر گرفتن آن به طور نامحسوس این خودرو را در محل گودبرداری شده اطراف یکی از کوره‌های متروکه متوقف کردند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز داشت: در تحقیقات اولیه برای مأموران؛ وجود سه دستگاه مخزن با ابعاد مختلف که با مهارتی خاص در درون زمین جاگذاری شده بود؛ محرز شد که با حضور نمایندگان حراست و کارشناس سرویس‌های صنعتی در محل و نمونه‌گیری و آزمایش محتویات مخازن، نوع مواد موجود نفت‌گاز شناخته شد.

وی افزود: در پی اذعان راننده از تخلف صورت گرفته، صورتجلسه‌ای تنظیم و 20 هزار لیتر فرآورده کشف شده توسط یک دستگاه کامیون نفتکش به انبار نفت ایثارگران بر ای عرضه مجدد در شبکه مصرف انتقال داده شد و در این ارتباط پرونده تشکیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

توفیقی در پایان بیان داشت: از ابتدای سال جاری بیش از 170 هزار لیتر نفت‌گاز در منطقه همدان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/89006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول