اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان:

حفاری‏های غیراصولی برای مردم مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان در زمان حفاری گفت: حفاری‏های غیراصولی برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‏کند.

حفاری‏های غیراصولی برای مردم مشکل‌ساز شده است

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز دستگاه‏های خدمات‏رسان نسبت به حفاری‏ها حساسیت لازم را داشته باشند.

وی به رعایت موارد ایمنی در زمان حفاری در شهر اشاره کرد و افزود: دستگاه‏های مسئول در زمان حفاری نسبت به رعایت موارد ایمنی توجه داشته باشند.

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان پر کردن حفاری‏های صورت گرفته در سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولین نسبت به مراحل اجرایی بعد از حفاری اهتمام داشته باشند.

وی رعایت حقوق شهروندان را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: دستگاه‏های خدمات‏رسان در زمان حفر و پر کردن نسبت به اجرای درست فعالیت‏ها توجه داشته باشند.

عزیزی با تاکید بر همسطح بودن دریچه‏های حفاری با سطح تراز خیابان، خاطرنشان کرد: عدم رعایت همسطحی تراشه‏های حفاری با تراز خیابان مشکلات متعددی برای شهروندان زنجانی فراهم می‏کند.

*دستگاه‏های خدمات‏رسان شهروندان زنجانی را به شهرداری رجوع ندهند

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با انتقاد از رجوع شهروندان برای مجوز حفاری توسط مسئولین مربوطه، اظهار داشت: دستگاه‏های خدمات‏رسان شهروندان زنجانی را به شهرداری رجوع ندهند.

وی با بیان اینکه شهرداری موظف است کار کارشناسی برای صدور مجوز حفاری در سطح شهر انجام دهد، افزود: بدون انجام بررسی لازم مجوزی صادر نمی‏شود.

عزیزی خواستار نصب تابلو توسط دستگاه‏های خدمات‏رسان در زمان حفاری شد و ادامه داد: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به نصب تابلوهای مختلف اقدام کنند.

*نصب تابلوهای ایمنی در حریم حفاری‏ها در سطح شهر

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به نصب تابلوهای ایمنی در حریم حفاری‏ها در سطح شهر، خاطرنشان کرد: مسئولین موظف به استقرار و جانمایی این تابلوها هستند.

وی همچنین نصب تابلوی مشخصات حفاری را خواستار شد و گفت: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به نصب تابلوی مشخصات حفاری اقدام کنند.

عزیزی درج نام کارفرما، مجری و مشخصات دیگر در این تابلو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این مشخصات باید برای آگاهی شهروندان در معرض دید قرار گیرد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول