اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران اعلام کرد

ممنوعیت هر گونه حفاری در گچساران تا 20 فروردین 92

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان، انجام هرگونه حفاری در سطح این شهرستان از بیستم اسفند ماه جاری تا بیستم فروردین 92 ممنوع است.

ممنوعیت هر گونه حفاری در گچساران تا 20 فروردین 92

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان امروز و با حضور معاون فرماندار، رؤسا و مدیران ادارات خدمات‌رسان گچساران برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران در این جلسه اظهار کرد: در آستانه سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم و برنامه‌ریزی مؤثر در زمینه استقبال مطلوب از مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان ضرورت دارد.

سید مرتضی سجادپور با تأکید بر لزوم به اتمام رساندن حفاری‌های ایجاد شده در سطح شهر بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام حفاری جدید یا اتمام حفاری‌ها در سطح شهر با شهرداری هماهنگی لازم را داشته باشند.

ادارات خدمات‌رسان نسبت به ترمیم حفاری‌های خود اقدام کنند

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، تمامی ادارات خدمات‌رسان و حفار باید قبل از آغاز سال جدید تمامی عملیات حفاری و پروژه‌های عمرانی که موجب ایجاد مشکلات تردد و بهم ریختگی سیمای شهری می‌شود را به اتمام برسانند.

سجادپور با تأکید بر لزوم توقف حفاری در سطح شهر عنوان داشت: جلوگیری از صدور مجوز حفاری در بازه زمانی 20 اسفند ماه سال جاری تا 20 فروردین ماه سال آینده ضرورت دارد.

وی توجه مسئولان و رؤسای ادارات خدمات‌رسان نسبت به این موضوع و مصوبه را خواستار شد و ابراز داشت: سامان‌دهی و مدیریت مناسب و اصولی وضعیت حفاری‌ها در شهر، آماده‌سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد رفاه برای میهمانان و شهروندان مهم‌ترین دلایل این ممنوعیت است.

معاون فرماندار گچساران تصریح کرد: در طول این مدت دستگاه‌های حفار باید ضمن خودداری از انجام هر گونه حفاری جدید در شهر، نسبت به ترمیم و بازسازی نوارهای حفاری باقیمانده در سطح شهر با رعایت استانداردهای لازم اقدام کنند.

سجادپور یادآور شد: پیگیری تسریع روند کار نباید با نارضایتی عمومی همراه باشد و جلب رضایت مردمی نیز یکی از مهم‌ترین اهداف ما در دولت عدالت‌محور است.

وی ادامه داد: در این راستا و با فرا رسیدن و آغاز سفرهای نوروزی شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به ترمیم حفاری‌های انجام شده اقدام کنند.

بیستم اسفند، مهلت ترمیم حفاری‌ها است

سجادپور بیان داشت: دستگاه‌های حفار که موارد حفاری مورد تعهد خود را انجام نداده‌اند تا بیستم اسفند ماه فرصت دارند نسبت به زیرسازی، آسفالت، ترمیم و جمع کردن آن‌ها اقدام کنند.

وی با بیان این‌که شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات به منظور زیباسازی شهر نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی مصالح و خاک‌های مازاد ناشی از حفاری‌های خود تا بیستم اسفند اقدام کنند، افزود: پیمانکاران شرکت‌های خدمات رسان نیز باید در فرآیند ترمیم حفاری، آزمایش تراکم و دانه بندی مسیرهای حفاری شده توسط آزمایشگاه فن و مکانیک خاک را انجام داده تا توسط آزمایشگاه، نتیجه در پرونده حفاری ثبت شود.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول