اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز مدعی شد

وعده بازیکنان صبا به بازیکنان حفاری قبل از مسابقه

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال حفاری مدعی شد بازیکنان تیم صبا با بازیکنان حفاری چند روز قبل از مسابقه این دو تیم تماس گرفتند و وعده‌هایی دادند.

وعده بازیکنان صبا به بازیکنان حفاری قبل از مسابقه

ایرج کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص دیدار ناتمام صبای قم با حفاری اهواز در هفته بیست و سوم لیگ ‌برتر فوتسال کشور گفت: با وجود اتفاقاتی که افتاد ما می‌خواستیم بازی را ادامه دهیم چون آخر لیگ است و نمی‌خواستیم حق کسی ضایع شود.

وی با بیان اینکه ما برای برد و تثبیت جایگاه خودمان پا به این بازی گذاشتیم، اظهار داشت: اتفاقاتی که اواخر بازی رخ داد و فشار‌هایی که کادر فنی صبا روی داور آورد موجب شد تماشاگران با ما برخورد داشته باشند.

* یک گل از ما گرفته شد

سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز با تاکید بر اینکه پشت نیمکت ما فشارهایی از سوی تماشاگران آمد که نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم، به اتفاق رخ داده در مقابل دروازه صبا اشاره و خاطرنشان کرد: دو نفر از بازیکنان ما با دروازه‌بان صبا تک به تک شدند که پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه باعث شد یک گل از ما گرفته شود.

وی اشاره به اینکه با این حال ما بازی را ادامه دادیم گفت: اگر قرار بود پس از آن حرکت بازی ادامه پیدا کند روح جوانمردانه می‌گفت که صبا باید همان‌جا توپ را به ما بدهد.

کریمی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ما از گل محروم شدیم ترجیح دادیم بازی را ادامه دهیم چون پایان مسابقات است و نمی‌خواستیم کسی به ناحق قهرمان شود.

* احساس کردم هیچ امنیتی در زمین نداریم

وی در خصوص خروج تیم حفاری از زمین مسابقه در فاصله 29 ثانیه مانده به پایان بازی گفت: وقتی ما گل آخر را دریافت کردیم احساس کردیم هیچ امنیتی نداریم به همین دلیل با اینکه می‌دانم ممکن است نتیجه بازی به نفع تیم صبا باشد ولی اجازه ندادم بازیکنانم در زمین باشند.

سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز تصریح کرد: شاید بازیکن عصبی من به تماشاگر حرفی می‌زد که امنیتش به خطر بیفتد و به همین خاطر من اجازه ندادم تیم در میدان بماند.

وی با بیان اینکه ما مطیع قانون هستیم گفت: کمیته انضباطی کمیته فوتسال هر تصمیمی که می‌خواهند طبق قانون بگیرند گرچه من هم می‌دانم به ضرر ما است اما اگر در این 29 ثانیه بازیکنانم را به میدان می‌آوردم تضمینی برای حفظ سلامت آنها نبود.

کریمی تاکید کرد: نماینده فدراسیون گفت نیروی انتظامی امنیت را برقرار کرده است به وی گفتم شما ضمانت می‌کنید، ممکن است بازیکن من کاری کند که تماشاگر عصبی‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: ترجیح دادیم برای اینکه امنیت بازیکنان در خطر نباشد باقی‌مانده زمان مسابقه را ادامه ندهیم و ما می‌دانیم نتیجه به نفع صبا می‌شود.

* وعده بازیکنان صبا به بازیکنان حفاری

سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز با بیان اینکه آیا این قهرمانی ارزش دارد؟ تصریح کرد: بازیکنانی دارم که به کمیته انضباطی می‌آورم و شهادت می‌دهند که بازیکنان تیم صبای قم در روزهای گذشته با آنها ارتباط برقرار کردند تا به نوعی ایشان را تشویق کنند که برای جام باشگاه‌ها آنها را همراه خودشان ببرند.

وی افزود: ما جوانمردانه جنگیدیم و ان‌شاءالله در کمیته انضباطی بقیه صحبت‌هایم را ارائه می‌کنم.

دیدار ‌تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز در هفته بیست و سوم لیگ‌ برتر فوتسال کشور روز گذشته در سالن دو هزار نفری حیدریان قم برگزار شد و در حالی که نتیجه این دیدار تا 29 ثانیه به پایان مسابقه 3 بر 2 به نفع تیم میزبان بود تیم میهمان زمین مسابقه را ترک کرد و مسابقه ناتمام ماند.

تا قبل از این مسابقه صبای قم با 47 امتیاز در صدر جدول لیگ ‌برتر فوتسال کشور قرار داشت و گیتی‌پسند اصفهان با 46 امتیاز رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده بود که با نتایجی که دیروز کسب شد و برد گیتی‌پسند تا قبل از اعلام نتیجه دیدار صبا و حفاری اهواز از سوی کمیته انضباطی فوتسال این تیم اصفهانی با 49 امتیاز به صدر جدول لیگ ‌برتر فوتسال کشور صعود کرد.

انتهای پیام/78010/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول