اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز مطرح کرد

عزم جزم دبیری برای شکست حفاری خوزستان / از 2 تیم خوزستانی 6 امتیاز خواهیم گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز برای پیروزی بر تیم حفاری خوزستان مصمم بوده و در دو بازی باقیمانده خود در لیگ برتر فوتسال کشور شش امتیاز از تیم‌های خوزستانی کسب خواهیم کرد.

عزم جزم دبیری برای شکست حفاری خوزستان / از 2 تیم خوزستانی 6 امتیاز خواهیم گرفت

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم دبیری تبریز مقابل صبای قم یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های فوتسال تبریز را ارائه کرده و در 10 دقیقه شکست پنج بر یک را با پیروزی شش بر پنج عوض کرد.

وی افزود: کسب این سه امتیاز از تیم صبای قم نشان از ظرفیت و توانایی بالای تیم دبیری داشته و اگر بازیکنان تیم از ابتدای فصل خود را باور می کردند، امروز در جایگاه بالاتری قرار داشتند.

دبیری در مورد شکست تیمش مقابل میثاق تهران گفت: در بازی سنگین دبیری مقابل صبای قم، بازیکنان تیم تمام توان خود را برای پیروزی گذاشته و به فاصله چند روز بعد برای بازی مقابل میثاق، روانه تهران شدند که خستگی کاملا در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

وی تصریح کرد: تیم دبیری بعد از دو بازی سنگین با گیتی پسند اصفهان و صبای قم به مصاف میثاقی رفت که با قرعه استراحت مواجه بود، با این وجود بازیکنان تیم دبیری دو بار موفق شدند که گل خورده خود را جبران کرده و در حالی که برای پیروزی در تلاش بودند گل سوم را دریافت کرده و بازی را واگذار کردند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری گفت: تیم وی در بازی مقابل میثاق مستحق کسب حداقل یک امتیاز بود.

6 امتیاز از دو تیم خوزستانی

سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: در دو بازی باقیمانده مقابل تیم‌های حفاری و گاز خوزستان با تمام قوا به میدان خواهیم رفت و نهایت تلاش خود را برای کسب شش امتیاز این دو بازی خواهیم نمود.

وی به جایگاه تیم حفاری خوزستان  اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حفاری تیم جوانان و دونده‌ای است که تلاش دارد در رتبه بالاتر از ما قرار گیرد و ما نیز سعی خواهیم کرد در این بازی به پیروزی رسیده و جایگاه فعلی خود را حفظ کنیم.

دبیری ابراز داشت: کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر فوتسال کشور نتیجه امیدوار کننده برای این باشگاه به شمار رفته و  از تحقق برنامه سال نخست این باشگاه برای قهرمانی آسیا خبر می‌دهد و سال آینده نیز برای قهرمانی در ایران و صعود به باشگاه‌های آسیا برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز عنوان کرد: با وجود اینکه بازی دبیری با حفاری خوزستان همزمان با بازی آسیایی تراکتورسازی است، اما امیدواریم تماشاگران تیم دبیری با حضور در سالن مسابقه شرایط پیروزی این تیم مقابل حفاری را مهیا سازند.

تیم دبیری تبریز با 37 امتیاز در مکان چهارم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد. این تیم روز سه‌شنبه ساعت 16 در تبریز میزبان حفاری خوزستان بوده و در آخرین بازی خود شنبه هفته آینده 12 اسفند مهمان گاز خوزستان است.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول