اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمران شهردار مشهد:

حفاری‌های سطح شهر باید تا نیمه اسفند تمام شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهردار مشهد گفت: حفاری‌های سطح شهر باید تا نیمه اسفندماه تمام شود.

حفاری‌های سطح شهر باید تا نیمه اسفند تمام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حمید گشایشی با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروزی و حضور زائران در شهر مشهد اظهار داشت: شرکت‌های خدماتی و پیمانکاران آن‌ها موظف هستند حداکثر تا 15 اسفندماه نسبت به جمع‌آوری کارگاه‌های حفاری و نظافت و مناسب‌سازی محل اقدام کنند.

معاون فنی و عمران شهردار مشهد ادامه داد: اگر شرکت‌های خدماتی و پیمانکاران تا نیمه اسفند‌ماه به این تعهد خود عمل نکنند، جدا از این‌که پیمانکار به دادسرا معرفی می‌شود، در صدور مجوز حفاری برای پیمانکار و شرکت‌های خدماتی در سال‌های آینده تجدیدنظر می‌شود.

وی با بیان این‌که هدف از این اقدامات رفاه حال شهروندان و زائران است، افزود: در صورتی که حفاری‌ها تا 15 اسفندماه تمام نشود، معاونت فنی و عمران شهرداری بر اساس ضرورت نسبت به جمع‌آوری کارگاه و پاکسازی محل حفاری اقدام می‌کند و هزینه‌های این اقدام به علاوه جرایم در حساب شرکت‌های خدماتی منظور می‌شود.

گشایشی با اشاره به فعالیت سامانه حفاری در شهر مشهد گفت: با توجه به قابلیت‌های این سامانه، امکان صدور مجوز از ابتدای اسفندماه لغو شده و این رویه تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد و هیچ مجوز حفاری صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/70005/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول