اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات نوروزی

حفاری خیابان‌ها و معابر عمومی استان بوشهر ممنوع شد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر حفاری خیابان‌ها و معابرعمومی برای اجرای طرح‌ها را ممنوع اعلام کرد و افزود: به غیر از اجرای طرح روشنایی در سواحل و خط کشی و لکه گیری خیابان‌ها و معابر، حفاری در این مکان‌ها از امروز ممنوع است.

حفاری خیابان‌ها و معابر عمومی استان بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر بر فعالیت شبانه روزی نانوایان در استان با افزایش سهمیه آرد تاکید کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز ضمن فعال بودن نانوایان به‌صورت 24 ساعت لازم است نانوایی‌های سیار در دستور کار قرار گیرد تا مردم در آسایش کامل باشند.

وی افزود: نانوایانی که در این مهم متضرر می‌شوند، استانداری بوشهر خسارات آنها را پرداخت خواهد کرد.

استاندار بوشهر بر همکاری شرکت‌های نفت و گاز در تامین کانکس نیروهای فعال در ستاد نوروزی تاکید و تصریح کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های نفتی و گازی استان در تامین مکان‌های استقرار ستادهای نوروزی بهره جست.

حسنوند ساماندهی ورودی شهرها و روستاها و مکان‌هایی که حضور گردشگر در آنها بیشتر احساس می‌شود، امری ضروری خواند و افزود: مسئولانی که توان راه‌اندازی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و فعالیت‌های زیربنایی عمرانی در روستای چارک در کوتاه‌ترین زمان را دارند، قطعا می‌تواند در این فرصت باقیمانده این مکان‌ها را ساماندهی کنند.

وی حفاری خیابان‌ها و معابر عمومی برای اجرای طرح‌ها از امروز را ممنوع اعلام کرد و افزود: به غیر از اجرای طرح روشنایی در سواحل و خط کشی و لکه گیری خیابان‌ها و معابر، حفاری در این مکان‌ها از امروز ممنوع است.

استاندار بوشهر بر جمع آوری متکدیان و معتادان در سطح شهرها تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه این افراد از مردم استان نیستند و موجب نازیبایی در چهره شهرها می‌شود، لازم است در اسرع وقت آنها را جمع آوری کنند.

حسنوند به ایام فاطمیه در ایام فروردین اشاره و تصریح کرد: ششم و هفتم فروردین ایام فاطمیه است و لازم به حرمت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این ایام جشن و سرور و انواع تفریحات مفرح برپا نشود، ولی خدمات رسانی به مسافران ادامه داشته باشد.

وی گفت:ارزیابی فعالیت مدیران در جشنواره ملی صدای بهار صورت میگیرد و در این ایام بازرسین به‌صورت مستمر حضور دارند.

استاندار بوشهر همچنین گفت: برپایی نمایشگاه بهاره و کنترل قیمت‌های بازار و تامین ارزاق عمومی مردم در شهرها و روستاها در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول