اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول صورت می‌گیرد

قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز برعهده داوران کهگیلویه و بویراحمدی است.

قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی

روح‌الله شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کنند و آینده متعلق به داوران فوتبال این استان است.

داور ملی فوتبال کشور گفت: در عرصه داوری، این استان افرادی چون حمزه کارگر، نوذر رودنیل، خداداد افشاریان، مرحوم شجاعت محمدیان، صفدر احمدی و غلام آموزگار را به عرصه داوری فوتبال کشور معرفی کرده است.

وی ادامه داد: داوران جوان فوتبال این استان اکنون در داوری فوتبال کشور خوش درخشیده‌اند و در آینده از آن‌ها بیشتر خواهیم شنید.

وی به قضاوت داوران این استان در بازی حساس مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: این دیدار که فردا در اهواز برگزار می‌شود را روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط و محمد راهی و مهرداد بهرامی به عنوان کمک‌ها قضاوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت بازی‌ها و به خصوص این دیدار فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول به عنوان ناظر فدراسیون و غلامرضا بهروان، مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته اول به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

شریفی در پایان بیان داشت: در هفته گذشته نیز این ترکیب داوری قضاوت بازی دو تیم نیروی زمینی تهران و یادآوران شلمچه را در چارچوب همین مسابقات با نظارت خداداد افشاریان برعهده داشتند.

انتهای پیام/2571/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول