اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نور خبر داد

بدهی 700 میلیونی آموزش و پرورش نور در هوشمند‌سازی مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نور گفت: برای هوشمندسازی مدارس شهرستان نور بیش از 70 میلیون تومان بدهکاری داریم و وعده‌ها در این بخش عمل نشد.

بدهی 700 میلیونی آموزش و پرورش نور در هوشمند‌سازی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید مصطفی حسینی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش نور افزود: برای هوشمندسازی انجام شده 45 میلیون تومان از سوی خیران تامین شده است.

وی با اشاره به بدهکاری 70 میلیون تومانی آموزش و پرورش نور در بحث هوشمندسازی ابراز داشت: بابت حامل‌های انرژی بدهی داریم که نیاز است تدبیر و مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

حسینی در ادامه با بیان اینکه ثبت‌نام مدارس تیزهوشان برای سال تحصیلی آینده آغاز شده است، گفت: با توجه به ثبت‌نام دانش‌آموزان در این مدارس تسریع در آماده‌سازی و مقاوم‌سازی مدارس در نظر گرفته شده ضروری است و باید تدبیر شود تا این کار تا خرداد به پایان برسد.

حسینی همچنین از شناسایی 620 دانش‌آموز بی‌بضاعت درحوزه آموزش و پرورش نور خبر داد و افزود: از طریق موسسه خیریه‌ای حدود 6 میلیون تومان کمک دریافت کردیم که به حدود شش دانش‌آموز میزان 100هزار تومان پرداخت شد و برای بقیه افراد نیاز به کمک خیران و هدایای مردم در جشن نیکوکاری هستیم.

معاون آموزشی آموزش و پرورش نور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اجرای طرح استعدادیابی، برگزاری جشنواره تدریس برتر و کسب رتبه اول در چهار سال متوالی، همچنین هوشمندسازی و کسب رتبه اول استان در تولید محتوی خبر داد.

علی علیپور افزود: با انجام برنامه‌های هدایت تحصیلی با موفقیت 48 درصدی توانستیم دانش‌آموزان را به مدارس فنی و حرفه‌ای هدایت کنیم و تلاش برای ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور در این مدارس در دستور کار است و هم‌اکنون به میانگین استانی نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام/86023/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول