اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

بازخورد فعالیت‌های آموزش و پرورش در جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: هر چه در زمینه فراهم‌سازی امکانات آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش تلاش شود، بازخورد آن در جامعه انعکاس دارد.

بازخورد فعالیت‌های آموزش و پرورش در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار غلامعلی موحدی‌نیا در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان انار با تبریک هفته تربیت و سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی بر نقش مهم آموزش و پرورش در رشد و تعالی هر چه بیشتر جامعه تأکید کرد.

وی اظهار داشت: بی‌شک سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مد نظر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، گامی مهم و تاثیرگذار در توسعه آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان انار ادامه داد: هر چه در زمینه فراهم‌سازی امکانات آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش تلاش شود، بازخورد آن در جامعه انعکاس دارد.

این جلسه پیرامون دستور کارهای نحوه تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور، تمهیدات لازم برای راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی، گرامیداشت هفته تربیت، درصد پیشرفت‌های فیزیکی پروژه‌های عمرانی و نحوه کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت برگزار شد.

بازدید مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان از مرکز فنی و حرفه‌ای بیاض

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان به همراه اعضای کارگروه اشتغال شهرستان انار از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بیاض بازدید کردند.

مسئولان از نحوه آموزش رشته‌های مختلف، کارگاه قالیبافی،پرورش قارچ، پرورش شترمرغ و قسمت‌های دیگر این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان کمبودها، مشکلات و نقاط قوت این مرکز قرار گرفتند و تعدادی از گواهینامه‌های کارآموزان این مرکز توسط مسئولان اعطا شد.

موحدی‌نیا فرماندار شهرستان انار گفت: این مرکز نمونه عینی بحث کارآفرینی و توانمندسازی است که توانسته در رشته‌های مختلف تعداد زیادی از افراد را آموزش دهد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول