اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به یک خبر فارس عنوان شد

پاسخ آموزش و پرورش گلستان به اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در واکنش به یک خبر خبرگزاری فارس به انتقادات رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان پاسخ داد.

پاسخ آموزش و پرورش گلستان به اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گلستان

منصور عتیقی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در واکنش به خبر رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان گلستان در خبرگزاری فارس «ترکیه ایده‎های ایرانی‎ها را به ایران صادر می‎کند» مبنی بر «آموزش و پرورش توجهی به توانمندی تولید کنندگان پوشاک استان ندارد» در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: گلایه‌های صورت گرفته از آموزش و پرورش از سر دلسوزی است.

وی عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از این انتقادات استقبال کرده و آنها را بررسی می‎کند.

اکنون زمان تفاهم اولیه بین آموزش و پرورش و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در پاسخ به این انتقادات خاطرنشان کرد: اکنون زمان تفاهم اولیه بین این اداره کل و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان است. 

منصور عتیقی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش گلستان آماده همکاری با تولیدکنندگان پوشاک استان در زمینه دوخت لباس فرم مدارس است، ادامه داد: طی بخشنامه‎ای به تمام مدیریت‎های شهرستان‎ها به آنها در این زمینه تاکید شد. 

وی ابراز داشت: حتی سایز مانتوها نیز در این بخشنامه‎ها اعلام شده، اما کمتر از 50 درصد شهرستان‎ها به این بخشنامه‎ها عمل کردند.

اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان برای همکاری پیشقدم شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان تعدد ماموریت‎ها را موجب ایجاد فاصله بین این اداره کل و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان دانست. 

عتیقی با یادآوری اینکه اداره کل آموزش و پرورش گلستان آماده همکاری با اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان است، از مسئولان این اتحادیه خواست چنانچه به دلیل تعدد ماموریت فرصت برقراری ارتباط از سوی این این اداره کل فراهم نشد آنها این ارتباط را برقرار کنند.  

به گفته وی، در آموزش و پرورش فرصت‎های زیادی برای همکاری با اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گلستان وجود دارد که در صورت برقراری ارتباط و تفاهم دوجانبه می‎توان به نحو شایسته از این فرصت‎ها استفاده کرد. 

از فرصت‎ها برای توسعه روابط و همکاری بهره بگیریم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه شرایط فعلی اقتصادی شاید تا پنج سال آینده هم ادامه داشته باشد، تاکید کرد: از فرصت‎های موجود برای توسعه روابط و همکاری‎ها در سطح استان بهره بگیریم.

عتیقی تاکید کرد: این فرصت‎ها زمان مناسبی برای تحقق اهداف فرهنگی آموزش و پرورش و اهداف اقتصادی اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک است.

آموزش و پرورش گلستان با تولیدکنندگان فاقد صلاحیت خارج از استان همکاری می‎کند

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گلستان در جلسه روز گذشته هم‎اندیشی طراحان و تولیدکنندگان پوشاک استان آنچه را که بی‎توجهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان به توانمندی تولیدکنندگان پوشاک در زمینه تهیه لباس مدارس عنوان می‎کرد، انتقاد کرد.

یحیی ثمانی ابراز داشت: این اداره‌کل با افراد فاقد صلاحیت و مهارت خارج از استان که پروانه تولید ندارند، قرارداد بسته و تولیدات نامناسب آنها موجب بدنامی تولیدکنندگان گلستان می‎شود.

به گفته وی، آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی نیاز به دوخت 6 هزار دست لباس دخترانه و پسرانه دارد و به جای اینکه نیاز خود را در داخل استان و با حمایت از تولیدکنندگان استانی تأمین کند به تولیدکنندگان فاقد صلاحیت خارج از استان درخواست همکاری می‎دهد.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول