اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

منش رهبری برای مسئولان تکلیف‌ساز و کاربردی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب گفت: منش رهبری برای همه تکلیف‌ساز و کاربردی است.

منش رهبری برای مسئولان تکلیف‌ساز و کاربردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری ساعاتی پیش در همایش روز درختکاری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در خصوص برگزاری این همایش گفت: رفتار و برنامه‌ها و منش مقام معظم رهبری تنها با رویکرد تبلیغاتی صورت نمی‌پذیرد که یک یک آنها برای همگی ما تکلیف‌ساز و کاربردی است.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: رفتار مقام معظم رهبری الگویی عملی و اجرایی برای ماست. هنگامی که ایشان هر سال وقت می‌گذارند و به برنامه‌ی کاملاً فرهنگی و اجرایی درختکاری می‌پردازند به این معناست که ما باید به طبیعت به عنوان یک مسئله مهم و اساسی بنگریم.

وی اضافه کرد: از تأکیدات و سفارشات امام صادق (ع) است که توجه ویژه ای به طبیعت داشته باشیم و باید به مسئله درختکاری و حفظ منابع طبیعی به عنوان یک مسأله راهبردی نگاه شود.

منصوری در ادامه اظهار داشت: درختکاری و حفظ منابع طبیعی جزء تأکیدات مقام معظم رهبری است و طبق فرمایشات ایشان این مسئله جزء اولویت‌های اصلی کشور ماست.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به کاشت نهال در سطح شهرستان ورامین بیان کرد: امسال در مجموعه فرمانداری قرار گذاشتیم که چند هزار اصله نهال در شهرستان ورامین غرس کنیم با این رویکرد که به لطف خدا سال‌های آینده شهر ما شهری سبز باشد که البته سال‌های آینده ثمر کار امروزمان را خواهیم دید.

وی عنوان کرد: در حوزه منابع طبیعی ظرفیت های خوبی در سطح شهرستان وجود دارد به فضل خدا امروز بهترین پسته در ورامین تولید می شود. در ورامین نزدیک به 5 هزار هکتار درخت پسته کاشته شده و بحمدلله امروز شاهد به بار نشستن این درختان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین گفت: در دل کویر که به نظر لم یزرع می‌رسد با بدترین نوع آب و خاک از نظر عوام، کار کاشت پسته انجام شده و با آینده‌نگری خوبی که سال ها قبل انجام شده امروز ورامین به عنوان قطب پسته در کشور مطرح است.

منصوری با بیان این نکته که منابع طبیعی سرمایه ملی ماست گفت: یکی از موضوعاتی که موجب شد به منابع طبیعی با یک نگاه ویژه‌ای بنگریم بحث تحریم هاست. اینکه با وجود تمام تحریم ها و با فرض اینکه دور کشور عزیزمان را دیواری بکشند و ما راه دسترسی به خارج را نداشته باشیم؛ بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: به فضل خدا در این دولت نگاه ویژه‌ای به منابع طبیعی شده است بطور مثال در طرح توسعه کشاورزی، جهاد کشاورزی نزدیک به 35 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان حوزه‌های کشاورزی و دامداری قرار داده است.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول