اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

آمادگی سنندج برای پذیرش مهمانان نوروزی / 100 درصد مصوبات رهبری اجرایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج گفت: این شهرستان مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی است و از تمام امکانات برای رفاه آنان استفاده خواهیم کرد.

آمادگی سنندج برای پذیرش مهمانان نوروزی / 100 درصد مصوبات رهبری اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان سنندج، انتقاد سازنده را کارآمد و بستری برای تقویت و ارتقا سطح خدمات مدیران نام برد و گفت:‌ پذیرش نظارت، انتقاد و حتی فراتر از آن تذکرات مردمی رشد و پیشرفت به دنبال دارد و مدیران باید از این موارد استقبال کنند.

وی افزود: مدیرانی که همواره در معرض نظارت مردم هستند کمتر دچار آسیب ‌و لغزش می‌شوند و‌ اگر مدیران ما بر این باور باشند که کارهایشان همواره از سوی مردم رصد و دنبال می‌شود در حقیقت برای حفظ ظاهر هم که باشد در انجام وظایف به بهترین شکل عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه و بازخورد حفظ ظاهر منجر به تغییر و تحول در باطن افراد می‌شود.

وی برخورد صحیح مدیران با زیرمجموعه و ارباب رجوع را وظیفه‌ای شرعی دانست و گفت: نحوه رفتاری را که دوست دارید با شما توسط افراد بالادستی و یا در ادارات دیگر به عنوان ارباب رجوع صورت گیرد در حق دیگران انجام دهید.

میرزایی گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در سال آینده کاری سنگین و نیازمند تعامل و هماهنگی همه نهادها و ادارات سطح شهرستان است تا علاوه بر مشارکت حداکثری مردم، زمینه افرادی شایسته فراهم شود.

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها و ادارات در بحث اجرای انتخابات الزامی است و اظهار کرد: شما به عنوان بازوان اجرایی در برگزاری انتخاباتی آرام باید حداکثر توان خود را بکار بندید.

فرماندار سنندج امانت‌داری را مهم‌ترین رسالت عوامل اجرایی انتخابات خواند و تصریح کرد:‌ تنها تلاش ما به عنوان مجری برگزاری یک انتخابات آرام و بدون اشتباه است.

وی افزود: فراهم‌ ساختن امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات به منظور برگزاری انتخابات سالم وظیفه مسئولین است و کم‌کاری در این بخش تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد می‌شود.

میرزایی در ادامه با اشاره به ساخت ‌و سازهای غیرمجاز و تاثیر آن بر از بین رفتن منابع ملی و خدادادی در سطح شهرستان سنندج گفت:‌ ظرف چند ماه اخیر در زمینه حراست و حفاظت از منابع ملی اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده و تا حد زیادی جلوی ساخت‌ و سازهای غیرمجاز گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیرمجاز همکاری تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز است و با خودداری از واگذاری امتیازات برق، آب و گاز این تخلفات کاهش می‌یابد.

فرماندار سنندج در ادامه از عدم حضور برخی مدیران ادارات در جلسات انتقاد کرد و گفت: از این پس با این مدیران که خود در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند و یا نماینده‌ای که اختیار قانونی ندارد به جلسات بفرستند، بر اساس قانون برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سال نو و حضور مهمانان نوروزی به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و گفت: به همین منظور چندین جلسه با حضور اعضا ستاد تسهیلات شهرستان برگزار شده است.

میرزایی تصریح کرد: بیش از 50 مصوبه در این جلسات تصویب شده است که نهادها و دستگاه‌های مختلف باید بر اساس این مصوبات تمهیدات لازم و زمینه پذیرای مهمانان نورزی را فراهم نمایند.

آماده‌سازی 507 کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی

وی از آماده‌سازی 507 کلاس در قالب 60 مدرسه به منظور اسکان مهمان‌های نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: هتل‌ها و مهمانسراهای سطح شهرستان نیز آمادگی کامل دارند.

میرزایی بر نظارت و کنترل بازار در این ایام تاکید و ابراز امیدواری کرد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به خریدهای مردم کمک کند چرا که علاوه بر کنترل قیمت‌ها، تخفیف‌هایی نیز پیش‌بینی شده است.

ایجاد 14 هزار فرصت شغلی در سنندج

فرماندار سنندج در ادامه از ایجاد 14 هزار فرصت شغلی در سال جاری در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: تعهد ما در این حوزه 13 هزار فرصت شغلی بود که بیش از 100 درصد تعهدات شغل ایجاد شده است.

وی همچنین از ثبت 2 هزار طرح توسعه کشاورزی در سامانه خبر داد و گفت: یک‌هزار و 100 طرح آن در ستاد توسعه بخش کشاورزی تصویب شده است.

به گفته میرزایی، تا کنون اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 300 میلیون تومان در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: بیش از 27 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات کشاورزی نیز در بانک‌های عامل تصویب شده است.

بهره‌برداری از 75 پروژه

وی به بهره‌برداری 75 پروژه از 149 پروژه مصوب سفر رهبری به این شهرستان اشاره کرد و گفت: هفت پروژه با پیشرفت بیش از 90 درصد در حال اتمام است.

به گفته وی، 29 پروژه مصوب سفر رهبری در حال حاضر با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال اجراست و مابقی پروژه‌ها از زیر 50 درصد پیشرفت دارند.

به گفته وی، برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 148 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گفته فرماندار سنندج، از 76 پروژه مصوب سفر سوم دولت نیز هفت پروژه به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در دست اجراست.

وی همچنین استفاده‌ شخصی برخی از مدیران از خودروهای پلاک قرمز را ظلم به نظام دانست و گفت: هیچ مدیری حق استفاده از خودروهای اداری برای انجام امورات شخصی را ندارد و این عمل موجب تغییر دیدگاه مردم نسبت به نظام می‌شود.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات بیژن زندیه، موحد امان‌اللهی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج معرفی شد.

انتهای پیام/79002/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول