اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

مسئولان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: مسئولان خودشان را گرفتار مسایل سیاسی نکنند و فقط در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند.

مسئولان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن اظهار کرد: امروز مشکل اصلی کشور مباحث اقتصادی، معیشتی و اشتغال است که باید دولتمردان با جدیت در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند.

خطیب جمعه بردسکن برطرف کردن مشکلات مردم را بزرگ‌ترین وظیفه دولت عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از مسئولان استانی و کشوری در آستانه برگزاری انتخابات سال آینده به استان‌ها و شهرستان‌ها سفر می‌کنند که برای حزب و جناح سیاسی خود از مردم رای جمع کنند.

امام جمعه بردسکن تاکید کرد: مسئولان خودشان را گرفتار مسایل سیاسی نکنند و فقط در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند و با جدیت مسایل اقتصادی و معیشتی و اشتغال جامعه را پیگیری و دنبال کنند.

امینی خاطرنشان کرد: امروز نباید یک جوان بردسکنی برای کارگری به شهرهای دیگر برود، چرا که با توجه به ظرفیت و امکاناتی که در شهرستان وجود دارد، مسئولان باید طوری برنامه‌ریزی کنند که برای افراد جویای کار در شهرستان زمینه اشتغال فراهم شود.

امام جمعه بردسکن به سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) در 14 اسفندماه سال 57 به فرمان حضرت امام اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین نهادی که به فرمان امام تاسیس شد، کمیته امداد امام (ره) است که به همین مناسبت از 14 تا 20 اسفندماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است.

امینی از مردم خواست در آستانه سال نو به فکر محرومان و فقرا باشند و در شادی خود آنها را نیز سهیم کنند.

وی همچنین به 15 اسفند هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: این ایام نیز به عنوان هفته درختکاری نامگذاری شده که می‌طلبد با توجه به اینکه سرانه فضای سبز در کشور پایین است، در حفظ و نگهداری از درختان کوشا باشیم.

انتهای پیام/70021/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول