اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس:

ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی مورد توجه خبرگان است/ پیگیر مواضع رهبری هستیم

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دوره اخیر مجلس خبرگان رهبری یکپارچگی و همراهی بیشتر در کنار سایر مسئولیت‌ها بر خبرگان حاکم بوده بنابراین ریاست آیت‌الله مهدوی کنی مورد توجه عموم اعضای مجلس خبرگان است.

ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی مورد توجه خبرگان است/ پیگیر مواضع رهبری هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شرایط مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی بر مجلس خبرگان حاکم است و عنایت این مجلس بر آن است که پشتوانه‌ای برای جایگاه رهبری باشد.

وی ادامه داد: در دوره اخیر مجلس خبرگان نیز این خط و روش حاکم بوده و ریاست آیت‌الله مهدوی کنی مورد توجه عموم اعضای مجلس خبرگان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دوره اخیر مجلس خبرگان یکپارچگی و همراهی بیشتر در کنار سایر مسئولیت‌ها بر خبرگان حاکم بوده و آیت‌الله مهدوی کنی مورد عنایت قاطبه خبرگان هستند و این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به وظایف مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد پشتوانه‌ای قوی برای رهبری از جمله وظایف این مجلس بوده و همچنین اعضای خبرگان به مسائل کلانی که در جامعه وجود دارد توجه دارند.

عبداللهی یادآور شد: حفظ وحدت و یکپارچگی، پیگیری مسائل داخلی و خارجی و پیگیری مواضع رهبری از دیگر وظایف مجلس خبرگان است.

وی عنوان داشت: موضع‌گیری در برابر قدرت‌های خارجی و استکبارستیزی مجلس خبرگان از دیگر وظایف این مجلس بوده و هیئت رئیسه مجلس بر حفظ یکپارچگی اصرار دارند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول