اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

رفع مشکلات مردم بزرگترین خواست مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراوان گفت: رفع مشکلات مردم و کاهش صدمات وارده در این بخش از جمله بزرگترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

رفع مشکلات مردم بزرگترین خواست مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های امروز نماز جمعه سراوان در جمع نمازگزاران این شهرستان اظهار داشت: در سالی که به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است، همه وظیفه دارند تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را به حداقل کاهش دهند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری که بیشتر در همین راستا است، مسئولان وظیفه خطیرتری را بر عهده دارند تا با برنامه‌ریزی‌های اصولی مشکلات مردم را به حداقل کاهش دهند.

خطیب جمعه سراوان ادامه داد: دولت و مجلس همگام با یکدیگر، دست به دست هم داده و با فصل‌الخطاب قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری شیوه‌های رفع مشکلات اقتصادی را بیابند.

دهقان تصریح کرد: با توجه به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این نهاد مقدس با هدف کمک به قشر محروم جامعه ایجاد شد و در هفته احسان و نیکوکاری بر ماست تا با حمایت از آن این میراث گرانقدر را پاس بداریم.

خطیب جمعه سراوان اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکنون بالغ بر 6 میلیارد ریال به مردم محروم این منطقه کمک کرده است.

دهقان افزود: سیاست کلی این نهاد به‌گونه‌ای است که خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در طرح خودکفایی قرار گرفته و در قالب وام‌های بلند مدت و ایجاد اشتغال، نیاز خود را برطرف می‌کنند.

وی به 15 اسفندماه روز منابع طبیعی و درختکاری اشاره کرد و بیان داشت: پسندیده است تا هر خانواده به تعداد اعضای خود، درخت کاشته و سهمی در سرسبزی و آبادانی کشور داشته باشد.

امام جمعه سراوان به رزمایش پیامبر اعظم (ص) که هفته گذشته انجام شد اشاره و خاطرنشان کرد: این هشتمین همایش سپاه پاسداران بود که اوج اقتدار دفاعی و تسلیحاتی کشور را به رخ جهانیان کشید و نشان داد ایران اسلامی در اوج آمادگی است.

دهقان اضافه کرد: علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان پیام این رزمایش، صلح و آرامش برای منطقه بود و نکته دیگر آنکه به کشورهای آزادی‌خواه جهان نشان داد که با ایستادگی و امکانات داخلی می‌توان در مقابل دشمنان ایستاد.

وی به تحریم‌های ناشی از دشمنان اشاره کرد و گفت: در سایه تحریم‌ها که از سوی دشمنان بر علیه ما تحمیل شد توانستیم به دستاوردهای انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و اورانیوم غنی شده به دست آمده از توان داخلی اثبات کنیم که ما می‌توانیم.

امام جمعه سراوان افزود: اکنون ایران اسلامی مسیر خود را پیدا کرده است و یقینا به پیروزی خواهد رسید، چون خداوند وعده داده است که پیروزی از آن حق‌طلبان است.

انتهای پیام/75002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول