اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

59 نقطه طرح هجرت به نقاط قرآنی تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین برنامه سال آینده این معاونت تبدیل 59 نقطه طرح هجرت استان به 59 نقطه قرآنی است.

59 نقطه طرح هجرت به نقاط قرآنی تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدحسن مردانی پیش از ظهر امروز در دیدار معاونان تبلیغ مدارس علمیه با نماینده ولی‌فقیه استان اظهار کرد: برنامه‌های متعددی از سوی این معاونت برای سال آینده تدوین شده است که امید می‌رود با اجرای آن‌ها شاهد ترویج و تبلیغ بیش از پیش آموزه‌های دین در جامعه باشیم.

وی با اشاره به تهیه عناوین برنامه‌های پیشنهادی برای روحانیون مبلغ استان افزود: 24 برنامه پیشنهادی در اختیار مبلغان استان قرار گرفته که مهم‌ترین آنها حضور فعال در مساجد و تشکیل نماز جماعت است.

مردانی از برگزاری یک دوره آموزش ضمن خدمت ویژه مبلغان استان خبر داد و گفت: در این دوره شیوه سخنرانی توسط سخنرانان کشوری به مبلغان استان آموزش داده می‌شود.

استاد حوزه علمیه شهرکرد با انتقاد از عدم همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط با معاونت تبلیغ استان، تصریح کرد: اتحاد و همدلی و هماهنگی در امر تبلیغ از ضروری‌ترین مسائل جامعه است و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در این مقوله رعایت شود این است که هماهنگی دوطرفه باشد.

مردانی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده این نهاد اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه سال آینده این معاونت تبدیل 59 نقطه طرح هجرت استان به 59 نقطه قرآنی است.

وی، ساماندهی منسجم مبلغان استان را در اولویت برنامه‌های این معاونت دانست و ادامه داد: با حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان، از ممتازین و فعالان طرح هجرت استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون تبلیغ مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری از تشکیل شورای عالی تبلیغ در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این شورا متشکل از معاون تبلیغ شهرستان، امام جمعه و روحانیان مبلغ بوده که در سراسر استان به صورت مستمر فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/68004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول