اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان:

حوزه‌های علمیه تقویت مرکز راهبردی و سیاست‌سازی نظام است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: تقویت حوزه‌های علمیه در کشور تقویت مرکز راهبردی، سیاستگزاری و سیاست‌سازی برای نظام اسلامی است.

حوزه‌های علمیه تقویت مرکز راهبردی و سیاست‌سازی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام بلال محمدی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: حوزه‌های علمیه جایگاه بی‌بدیلی در نظام اسلامی محسوب می‌شوند که باید با سرمایه‌گذاری و توجه لازم تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید به تقویت حوزه‌های علمیه توجه لازم شود، خاطرنشان کرد: تقویت حوزه‌های علمیه یکی از راه‌های مطمئن و اساسی برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و فکری دشمنان محسوب می‌شود.

*حوزه‌های علمیه مناسبت‌ترین گزینه بالندگی اسلامی است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید به حوزه‌های علمیه بیشتر توجه شود، یادآور شد: حوزه‌های علمیه مناسبت‌ترین گزینه برای گسترش، حفظ و بالندگی اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر کس که علاقه‌مند به انقلاب اسلامی است، باید به منظور گسترش حوزه‌های علمیه اقدام کند، افزود: باید بیشترین سرمایه‌گذاری برای تربیت طلبه‌ها در جامعه انجام شود.

*بی‌توجهی به حوزه‌های علمیه فرصت‌سوزی است

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه بی‌توجهی به حوزه‌های علمیه در این برهه زمانی فرصت‌سوزی غیر قابل جبران است، یادآور شد: این فرصت‌سوزی نابخشودنی و جبران‌شدنی نیست.

وی بر ضرورت تقویت حوزه‌های علمیه تاکید کرد و افزود: تقویت حوزه‌های علمیه تقویت نظام اسلامی مبتنی بر ولی‌فقیه است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: تقویت حوزه‌های علمیه در کشور تقویت مرکز راهبردی، سیاستگزاری و سیاست‌سازی برای نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه دینداران برای رسیدن به طراز اسلامی و کسب زندگی اسلامی نیاز به تقویت حوزه‌های علمیه دارند، افزود:‌ باید ایام ثبت‌نام حوزه‌های علمیه را قدر دانسته و از این زمان برای انتخابی راه درست برای زندگی فرزندان بهره برد.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول