اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تابستان سال آینده صورت می‌گیرد

آموزش چند زبان در حوزه‌های علمیه کشور

خبرگزاری فارس: معاون روحانیت و حوزه‌های علمیه نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس از آموزش چند زبان در حوزه‌های علمیه سراسر کشور از تابستان سال آینده خبر داد.

آموزش چند زبان در حوزه‌های علمیه کشور

حجت‌الاسلام امین رصاف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در شرایطی که گروه‌های وهابی، سلفی و تروریست‌های طالبان بر افکار خود اصرار دارند و دیگران را معاند و ملحد می‌پندارند و در تلاش برای تربیت و اعزام افرادشان به نقاط مختلف دنیا هستند، ما باید برای از بین بردن اقدامات آنان و پیش‌برد اهداف اسلام واقعی کوشش کنیم.

وی افزود: یادگیری زبان‌های دیگر فرصت طلایی برای ترویج اسلام به دنیا است و طلاب ما باید با اندیشه‌ای جهانی و تسلط به چند زبان در این راه گام بردارند.

رصاف در بیان برنامه‌های حوزه‌های علمیه برای یادگیری زبان‌های دیگر تصریح کرد: از تابستان سال آینده آموزش زبان‌هایی مانند انگلیسی، عربی و... در حوزه‌های سراسر کشور به صورت تخصصی دنبال می‌شود و ما این توانایی را سلاحی برای سفیران خود می‌دانیم.

معاون روحانیت و حوزه‌های علمیه نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: با مشاهده تحولات اخیر در منطقه و جهان لازم است که طلاب ما با دیدی باز و اندیشه‌ای در سطح بالا رسالت‌شان را که ایفای نقش در رواج اسلام ناب محمدی‌ است، به خوبی انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به نبود نشریه‌ای تخصصی در حوزه‌های علمیه این استان گفت: از ابتدای امسال کارگروه‌هایی برای تحلیل و تحقیقات لازم تشکیل شد تا مجله‌ای برای آگاهی‌رسانی بهتر به طلاب مدارس فارس و حتی دیگر استان‌ها به طبع رسد.

رصاف با اشاره به تعداد بسیار حوزه‌های علمیه در این استان ادامه داد: سعی داریم نخستین شماره از نشریه تخصصی مدارس علمیه فارس را پیش از پایان سال جاری چاپ و به دست طلاب برسانیم.

انتهای پیام/ 2448/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول