اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

حمایت کمیته امداد کنگان از 435 یتیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان از زیرپوشش بودن 435 یتیم توسط این نهاد خبر داد

حمایت کمیته امداد کنگان از 435 یتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: تاسیس کمیته امداد از ابتکارات ارزشمند امام خمینی(ره) است و کمیته امداد خدمات ارزشمندی برای نظام در بر داشته است.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد کنگان در سال جاری از خدمات متنوعی برخوردار بوده‌اند و برای رضایت خاطر این عزیزان از همه امکانات موجود بهره برده‌ایم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بهره‌مندی 461 مددجو از کمک‌های موردی کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: کمیته امداد دیگر تنها برای ارائه خدمات مالی و اقتصادی نیست بلکه عمده فعالیت ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی نیز است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 461 نفر از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

شمس‌الدینی بیان کرد: این خدمات شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی، حرفه‌آموزی، مشاوره، اردوهای فرهنگی، کلاس‌های هنری و.... بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: یکی از خدمات امداد کمک به تعمیرات مسکن مددجویان است که در بهمن ماه به تعداد زیادی از مددجویان این خدمات ارائه شد.

این مسئول همچنین از برگزاری کارگاه‌های احکام و ارتباط اجتماعی در شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: اگر مددجویان نحوه ارتباط با خانواده، محیط کار و در کل مردم را بدانند و زندگیشان طبق احکام الهی باشد می‌توانند در زمینه‌های مختلف به موفقیت دست یابند چرا که این نحوه صحیح ارتباط و اجرای دستورات الهی است که موجب تحکیم خانواده و موفقیت در بین مردم می‌شود.

وی افزود: در همین راستا کارگاه‌هایی طبق این سرفصل‌ها در کمیته امداد شهرستان کنگان برگزار شد که از این بین می‌توان به برگزاری کارگاه احکام و نماز برای آشنایی با نماز و احکام الهی برای مددجویان و همچنین کارگاه شیوه صحیح ارتباط برای مددجویان طرح نظام جامع آموزشی اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد کنگان از حمایت کمیته امداد کنگان از 435 یتیم زیرپوشش خبر داد و گفت: حامیان شهرستان نیز در این راستا تلاش بسیار خوبی دارند و ایتام را مورد حمایت خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول