اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

افزایش 40 هکتاری فضای سبز فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس از افزایش 40 هکتاری فضای سبز این شهر خبر داد.

افزایش 40 هکتاری فضای سبز فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حمید حلاج‌مقدم ظهر امروز در مراسم نهال‌کاری حاشیه جاده کمربندی فردوس اظهار کرد: بخش اعظمی از فضای سبز شهر فردوس در اثر سرمازدگی سال 85 از بین رفت که این موضوع با کاشت نهال در هفته درخت‌کاری برطرف می‌شود.

وی گفت: با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فردوس بیش از 22 هزار اصله نهال در حاشیه جاده کمربندی این شهرستان کاشت می‌شود.

شهردار فردوس افزود: غرس نهال از نیمه اسفند‌ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد و بیش از 40 هزار اصله نهال در میادین، بلوارها، خیابان‌ها و اماکن مختلف سطح شهرستان کاشت می‌شود.

حلاج‌مقدم تصریح کرد: در حاشیه جاده کمربندی در چهار ردیف انواع درختان توت، انار، سنجد و سرو کاشت و پس از رشد و نمو علاوه بر زیبایی و سرسبزی، کمربندی سبز در شهرستان ایجاد می‌شود.

توزیع نهال رایگان در نماز جمعه

وی همچنین از توزیع نهال رایگان در مراسم نماز جمعه خبر داد و یادآور شد: با هدف ترویج فرهنگ درخت‌کاری و نیز حفاظت از منابع آب و خاک، در هفته درخت کاری نهال رایگان بین نمازگزاران جمعه توزیع می‌‌شود.

شهردار فردوس با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی حجم زیادی مسافر در این شهر اسکان داده می‌شود، گفت: پارک‌ها، اماکن تفریحی و اقامتی، میادین و بلوارهای سطح شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده‌سازی می‌شود.

حلاج‌مقدم متذکر شد: با همکاری مردم شهرستان فردوس، جمعه پایان سال حاشیه شهر پاکسازی و شهر برای آغاز سال نو و فصل بهار پاکیزه و نظیف می‌شود.

انتهای پیام/69007/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول