اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صدا و سیمای آذربایجان غربی:

مسافران را نباید بمباران بایدها و نبایدها کرد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: تبیین آداب سفر توسط رسانه یک حرکت لازم و بدیهی است ولی نباید مسافران را بمباران بایدها و نبایدها کرد.

مسافران را نباید بمباران بایدها و نبایدها کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی قلی‌زاده ظهر امروز در کارگروه پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی که در سالن جلسات ساختمان شماره سه دادگستری استان برپا شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های هر رسانه به ویژه رسانه‌های تصویری تلاش برای رشد سجایای اخلاقی و کاهش یافتن رذیلت‌های فکری است به طوری که این موضوع در ایام خاص سال مانند تعطیلات نوروزی به دلیل ورود گردشگران مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه برای تبیین آداب سفر از طریق رسانه‌های مختلف اعم از صدا و سیما، نشریات، بروشور و .. اقدام می‌شود لازم است در کنار این امر تسهیلات رفاهی و گردشگری برای مسافران فراهم کرده و مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را به آنها معرفی کرد تا در نوبت دیگر نیز برای سفر به این استان از خود رغبت نشان دهند.

قلی‌زاده تغییر نگرش نسبت به چهارشنبه آخر سال را مورد توجه قرار داد و افزود: این روزها فرصت مغتنمی برای شادی‌آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است لیکن همان‌طور که درباره عواقب استفاده از مواد آتش‌زا اطلاع‌‌رسانی صورت می‌گیرد باید آن‌ها را به سمت تفریح‌های سالم سوق داد.

وی با اظهار به اینکه سازمان صدا و سیما برنامه‌های آگاهی‌بخشی خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در ساعت‌هایی که سیما پرمخاطب قلمداد می‌شود چنین برنامه‌های مفیدی برای مردم به معرض نمایش گذاشته می‌شود از طرف دیگر به طور مستمر تلاش می‌شود که هماهنگی و تعامل کافی با مقامات استان برقرار شود تا نتایج مورد انتظار حاصل شود.

معاون سازمان صدا و سیمای آذربایجان غربی بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری استان تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه در این راستا به صورت هدفمند و فعال گام برداشته شود در جذب مسافران داخلی و خارجی بیشتر از گذشته موفق می‌شویم چرا که در اذهان عمومی خاطرات دلنشینی ثبت می‌شود.

انتهای پیام/61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول