اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا عنوان کرد

آمادگی 14 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی در سی‌سخت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا از آمادگی 14 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی در سی‌سخت خبر داد.

آمادگی 14 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی در سی‌سخت

علی‌محمد بهره‌مند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سی‌سخت به میزان آمادگی آموزش و پرورش جهت استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در شهرستان دنا این نهاد با آمادگی کامل به منظور استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران آماده پذیرایی مهمانان به این شهرستان است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا اظهار کرد: در حال حاضر این نهاد آموزشی و تربیتی با آماده‌سازی 14 آموزشگاه جهت اسکان مسافران نوروزی با 95 کلاس در شهر سی‌سخت، پاتاوه و روستای چناربرم از توابع بخش پاتاوه با کلیه امکانات رفاهی پذیرای مهمانان نوروزی در این شهرستان است.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: شهر سی‌سخت و شهرستان دنا با توجه به توریستی بودن منطقه و مناطق بکر و طبیعت زیبا و منحصر به فرد هر ساله پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی از جای جای ایران اسلامی بوده به دلیل حساسیت موضوع توجه به اسکان مسافران در این خصوص بسیار مهم و ضروری تلقی می‌شود.

آمادگی ستاد اسکان نوروزی شهرستان توریستی دنا از مسافران

این مسئول گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی ستاد اسکان شهرستان در بهمن‌ماه سال جاری تشکیل و تمامی اقدامات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی آماده و جلسات توجیهی اعضا، مدیران و سرایداران مدارس و افراد کشیک در ایام تعطیلات نوروزی اعمال و برنامه‌های لازم برای آماده‌سازی فضای مدارس صورت گرفته است.

بهره‌مند اذعان کرد: حساسیت ویژه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان دنا کلیه امکانات و ظرفیت نیروی انسانی به منظور خدمات‌رسانی مضاعف به گردشگران و مسافران به شهر توریستی سی‌سخت و دنای سر به فلک کشیده فراهم شده است.

این مسئول فرهنگی و آموزشی در شهرستان دنا ابراز داشت: آموزش و پرورش شهرستان به عنوان عضو فعال و اصلی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی محسوب می‌شود و تاکنون به منظور خدمات‌رسانی به هم‌وطنان با دستگاه‌ها و ادارات دولتی از جمله، فرمانداری، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی شهرداری و دیگر اعضای ستاد همکاری مناسب و تنگاتنگی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا میزان همکاری ادارات و نهادهای خدمات‌رسان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: به منظور خدمات‌رسانی مضاعف به مسافران و جلوگیری از بروز برخی اتفاقات مسافران و گردشگران می‌توانند با شماره تلفن 07433222130 ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان و گردشگران است.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول