اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

فعالیت 750 امدادگر اصفهانی در طرح راهنمای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 750 امدادگر در سطح استان اصفهان از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال آتی در طرح راهنمای مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 750 امدادگر اصفهانی در طرح راهنمای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مؤمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل تیم رسانه‌ای در مواقع بحران نیاز به تحلیل و بررسی همه جانبه دارد که لازم است هم‌زمان با آموزش خبرنگاران و آشنایی آنها با مباحث امداد و نجات، جمعیت هلال احمر استان نیز در ارتباط با نحوه اطلاع‌رسانی و خبر دادن در مواقع بحرانی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط خبرنگاران باید بدانند که به جای سیاه‌نمایی و ارائه آمار کشته و زخمی در حوادث و سوانح لازم است که هم‌پای امدادگران به ایجاد آرامش عمومی کمک نماید، ادامه داد: در مقابل امدادگران باید بدانند که در زمان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به سئوالات خبرنگاران چگونه پاسخ دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اولویت نخست در مواقع بحران را امدادرسانی به آسیب‌دیدگان اعلام و تصریح کرد: در زمینه تشکیل تیم رسانه‌ای در مواقع بحران نیاز به یک سری تعاملات با مسئولان رسانه‌های استان اصفهان بوده که هم‌اکنون با خبرگزاری ایرنا مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته است.

وی از آماده سازی 34 پایگاه در طرح مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد و اضافه کرد: در این طرح که از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال آتی به اجرا گذاشته می‌شود 750 امدادگر مشغول انجام وظیفه هستند.

مؤمنی تاکید کرد: تمام پایگاه‌ها به صورت 24 ساعت در خدمت عموم شهروندان و مسافران هستند.

وی از اجرای طرح فرشتگان  رحمت به منظور حمایت مالی از نیازمندان استان اصفهان خبر داد و افزود: در حال حاضر از دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان مجوز راه‌اندازی سه درمانگاه و کلینیک شبانه‌‌روزی را در آینده نزدیک دریافت کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر نیز پنج پایگاه امداد بین شهری آماده بهره‌برداری در مورچه خورت، تیران و کرون، نطنز، کاشان است.

انتهای پیام/63003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول