اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

استقبال از مسافران نوروزی گچساران با اسکان در 35 مدرسه

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: گچساران با 258 کلاس درس آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

استقبال از مسافران نوروزی گچساران با اسکان در 35 مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی در زمینه برنامه‌ریزی برای استقبال هر چه بهتر از مسافران نوروزی برگزار شده که خوشبختانه این جلسات نتایج خوبی را به همراه داشته است.

34 آموزشگاه برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی به گچساران سفر می‌کنند، همین امر ایجاب می‌کند که تلاش بسیاری در راستای رفاه حال مسافرانی که به این شهرستان می‌آیند، داشته باشیم.

فرماندار گچساران به برنامه‌های مختلف و متنوع در ایام نوروز برای مسافران اشاره کرد و افزود: برای نوروز 34 آموزشگاه شهرستان در قالب 258 کلاس برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده و اکثر این آموزشگاه‌ها دارای امکانات مناسبی هستند.

شفیعی با بیان این‌که آموزشگاه‌های پیش‌بینی شده به لحاظ امکانات در قالب گروه‌های الف، ب و ج قرار می‌گیرند، ادامه داد: گروه الف گروهی هستند که امکانات بسیار بالایی دارند و این گروه در گچساران وجود ندارد.

وی یادآور شد: هزینه اقامت در کلاس‌های گروه ب به ازای هر شب 70 هزار ریال و گروه ج 50 هزار ریال خواهد بود و این امر می‌تواند بخشی از هزینه‌ها را تأمین کند.

فرماندار گچساران همچنین از توزیع پوستر، کتابچه و نقشه این شهرستان در ایام نوروز میان مسافران خبر داد و تصریح کرد: اقلام فرهنگی شامل سی‌دی آموزشی و کتاب در ورودی شهر در ایام نوروز به مسافران اهدا می‌شود.

شفیعی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل موسیقی، تئاتر خیابانی و طراحی سفره بزرگ هفت سین در راستای نشاط هر چه بیشتر مردم گچساران و مسافران را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.

وی سرویس‌دهی مناسب با امکانات بهداشتی به مسافران نوروزی توسط مساجد و اماکن عمومی را از دیگر برنامه‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: در روز 13 فروردین 4 دستگاه اتوبوس تا شعاع 20 کیلومتری اقدام به جا به جایی مسافران می‌کنند.

فرماندار گچساران به ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام نوروز جمعیت هلال احمر این شهرستان با ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات بین راهی همراه با آمبولانس و پرستار خدمات لازم را به مسافران ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/ 82010/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول