اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آتش‌نشان‌ها و کتابداران صورت گرفت

برپایی مانور اطفای حریق در کتابخانه مرکزی اردبیل

خبرگزاری فارس: با حضور آتش‌نشان‌ها و کتابداران کتابخانه‌های عمومی مانور اطفای حریق در اردبیل برگزار شد.

برپایی مانور اطفای حریق در کتابخانه مرکزی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این مانور که صبح امروز و با حضور آتش‌نشان‌های سازمان آتش‌نشانی و مشارکت کارکنان کتابداران کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان اردبیل برگزار شد نحوه اطفای حریق در کتابخانه مرکزی اردبیل و سایر کتابخانه‌ها مورد آموزش و تمرین قرار گرفت.

در این برنامه یکی از کارشناسان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل با بیان شیوه‌های اطفای حریف و توضیحاتی در زمینه مواد و کپسول‌های آتش‌نشانی اعضای شرکت‌کننده در دوره را با خطرات شیوه غلط اطفا آشنا کرد.

ناصر عظیم‌پور اظهار داشت: باید در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با توجه به حساسیت کار و ضرورت آشنایی با مهار درست آتش، آسیب‌ها و خطرات احتمالی به حداقل رسیده و نیروها با اطمینان خاطر بیشتر در زمان وقوع حوادث ناگوار ضمن حفظ خونسردی دفع بلا کنند.

وی افزود: آموزش‌های لازم در این زمینه جزو اولویت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است تا با مجهز کردن مجموعه‌های حساسی چون کتابخانه‌ها به امکانات اطفای حریق آنها را با شیوه‌های درست در این زمینه آشنا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه مانور اطفای حریق با استقرار خودروهای آتش‌نشانی و حضور تعدادی آتش‌نشان در محوطه کتابخانه مرکزی برگزار شد که در طی آن تعدادی از کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل در عملیات اطفای حریق مشارکت کردند.

در این مانور سعی شد نیروهای حاضر با عوامل وقوع حریق و همچنین راه‌های پیشگیری از آن آشنا شوند تا در مواقع ضروری بتوانند اطفای حریق رخ داده را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/62005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول