اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خبر داد

ساخت مدرسه و کتابخانه در جم توسط قرارگاه خاتم

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از ساخت مدرسه و کتابخانه در شهرستان جم خبر داد.

ساخت مدرسه و کتابخانه در جم توسط قرارگاه خاتم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سردار محمد رجایی‌زاده صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از رویکرد‌های مهم قرارگاه خاتم‌الانبیاست و برای تحقق این مهم در مناطق مختلف کشور تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم کشور، ماموریت ما در این‌گونه مناطق آبرسانی، ایجاد فضای ورزشی، ساخت کتابخانه و مدارس، خانه بهداشت، مساجد و حسینیه است.

مسئول قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از ساخت مدرسه و کتابخانه در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهرستان جم شش میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته که ساخت مدرسه شهید قنبری روستای سرچشمه و کتابخانه دبیرستان شبانه‌روزی از اولویت‌های اصلی در این شهرستان است که امیدواریم به زودی احداث شود.

رئیس آموزش و پرورش جم نیز ضمن تشکر از حسن نیت سردار رجایی‌زاده و نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به مجموعه آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به اجرای نظام جدید آموزش کشور، نیاز مدارس شهرستان به فضای فیزیکی برای اجرای این طرح ضروری است.

حسین اسکندری خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش‌های خوبی برای رفع مشکلات مدارس صورت گرفته و حتی در دور‌ترین مدارس شهرستان که به دلیل صعب‌العبور بودن امکان ساخت کلاس در آنجا وجود نداشته، با تهیه کانکس و سایر امکانات برخی نیازهای اولیه دانش‌آموزان تامین شده است.

وی گفت: مدارس تخریبی زیادی در شهرستان وجود دارد که از مسئولان و خیرین بزرگوار استدعا داریم مساعدت لازم را در زمینه ساخت این مدارس با آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

در این آیین مقرر شد، دبستان سه کلاسه شهید قنبری روستای سرچشمه و کتابخانه‌ای در دبیرستان شبانه‌روزی باقرالعلوم (ع) شهرستان جم ساخته شود.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول