اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

احداث کتابخانه مرکزی از اولویت‌های فرهنگی سقز است

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز گفت: احداث و راه‌اندازی کتابخانه عمومی مرکزی از نیازها و اولویت‌های فرهنگی شهرستان است.

احداث کتابخانه مرکزی از اولویت‌های فرهنگی سقز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری پیش از ظهر امروز در پانزدهمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز، اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز فرهنگی نیاز به همکاری و تعامل مسئولان شهرستان دارد.

وی ادامه داد: برای ساخت کتابخانه مرکزی شهر سقز، زمینی مشخص شده اما متأسفانه هنوز تملک آن به صورت کامل صورت نگرفته است و این مشکل باید با تعامل و همکاری دست اندرکاران حل شود.

فخری با اشاره به فرهنگی بودن شهرستان سقز عنوان کرد: این امر مسئولت متولیان امر را بیشتر می‌کند و باید نسبت به تحقق نیازهای فرهنگی مردم متدین شهرستان بیش از پیش کوشا باشیم.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز  تصریح کرد: با توجه به کمبود شاخص فضای کتابخانه‌ای در این شهرستان ساخت و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی امری ضروری است.

وی خواستار همکاری بیشتر مسئولان به منظور توسعه فرهنگی شهرستان سقز شد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی می‌توانند به منظور رفع کمبودها، با شناسایی زمین‌های با کاربری فرهنگی نسبت به تملک آن اقدامات لازم را صورت دهند.

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز نیز در این جلسه عنوان کرد: حمایت از کتابخانه‌های عمومی امری ضروری است که توسعه فرهنگی شهرستان را به همراه دارد.

جلیل سیدی در پایان عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی از ارکان توسعه در جوامع به شمار می‌روند و فعالیت مثبت این نهاد فرهنگی جامعه را به سوی پیشرفت و سعادت سوق می‌دهد.

انتهای پیام/79010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول