اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان ابهر:

احداث کتابخانه مرکزی در کنار قبرستان زیبنده نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان ابهر از احداث کتابخانه مرکزی ابهر در کنار قبرستان این شهر انتقاد کرد.

احداث کتابخانه مرکزی در کنار قبرستان زیبنده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جلال احمدی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با اشاره به برگزاری مراسم شعر شهر صائین‌قلعه اظهار داشت: متاسفانه محتوای این برنامه نامناسب بود و موجب ناراحتی امام جمعه صائین‌قلعه نیز شد.

وی با اشاره به بحث احداث کتابخانه مرکزی ابهر خاطرنشان کرد: متاسفانه در انتخاب زمین برای پروژه‌های بزرگ دقت کافی نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ابهر افزود: به عنوان مثال ما برای بیمارستان 220 تختخوابی ابهر بهترین زمین را پیشنهاد دادیم ولی در حال حاضر این بیمارستان در بیرون از شهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به بحث زمین کتابخانه مرکزی ابهر تصریح کرد: کتابخانه باید مکان آرام برای مطالعه جوانان باشد ولی زمین در نظر گرفته برای این کتابخانه در کنار قبرستان است.

احمدی با بیان اینکه در کنار همه این مسائل بحث اوقافی زمین نیز حل نشده است، گفت: چرا مسئولان شهر چندین سال است که نمی‌توانند برای کتابخانه مرکزی زمین پیدا کنند. چرا هنوز برای پروژه‌ای که در خرداد ماه سال 89 کلنگ‌زنی شده زمین پیدا نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به خرید کتاب توسط آموزش و پرورش ابهر و توزیع و فروش آن در مدارس بیان داشت: 120 کتابخانه‌ در مدارس سطح شهرستان فعالیت دارند.

علیرضا قنبری به فعالیت 480 کتابخانه کلاسی اشاره و خاطرنشان کرد: 125 هزار و 682 نسخه کتاب در این کتابخانه‌ها وجود دارد. 21 هزار و 572 نفر عضو کتابخانه‌های مدارس هستند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان گفت: این مسابقه‌ها به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه‌های دانش‌آموزی احکام، قرآن، اذان و مداحی اشاره و تصریح کرد: برگزیدگان منطقه‌ای در اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقه‌های استانی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول