اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:‌

جذب نخبگان از کارهای ماندگار بسیج است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جذب نخبگان از کارهای ماندگار بسیج است.

جذب نخبگان از کارهای ماندگار بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در مجمع تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی استان زنجان، اظهار کرد: یکی از امتیازات دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی بودن این دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان از بین دانش‌آموزان با معدل‌های بالای 18 انتخاب می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان دوره‌های راهنمایی باید معدل بالای 19 و دانش‌آموزان دوره‌ دبیرستان معدل بالای 18 را برای شرکت در این جشنواره داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان علاوه بر ممتاز، مبتکر و مخترع بودن در مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و علمی خوش درخشیده‌اند، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از هر نظر شایسته برتری هستند.

این مسئول با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان در تحصیل، تهذیب و ورزش خلاصه می‌‌شود، یادآور شد: توجه به این سه مقوله از انتظارات رهبری از دانش‌آموزان است.

نظری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با توجه ویژه به این سه موضوع دانش‌آموز مورد پسند مقام معظم رهبری می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع این امر را به اثبات رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه دشمن دور کردن نسل نوجوان و جوان جامعه از تحصیل، تهذیب و ورزش است، افزود: باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان این سه مقوله مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان جوانان را آینده‌سازان جامعه عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری بر روی این دانش‌آموزان موجب مدیریت بهتر آینده کشور می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در طی 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از هر فرصت و توطئه‌ای علیه نظام اسلامی استفاده کرده، یادآور شد: دشمن همواره برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

* امید دشمن منحرف کردن نسل نوجوان و جوان است

نظری امید دشمن را منحرف کردن نسل نوجوان و جوان عنوان کرد و گفت: دشمن در تلاش است نسل عالم، توانمند و بالنده جامعه را درست انتخاب نکند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل تاکتیک‌های دشمن، تاکتیک‌های قوی‌تر داشت، خاطرنشان کرد: توجه به سه مقوله تحصیل، تهذیب و ورزش تاکتیک مطلوبی برای غلبه بر دشمن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز در صورت توجه به این سه مقوله، پیام مقام معظم رهبری را درک کرده و عمل می‌‌کند، افزود: دانش‌آموزان ما با درخشش در حوزه‌های مختلف نشان داده‌اند که پیام رهبری را با جان و دل درک کرده و به آن جامه عمل پوشانده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جامعه در عرصه‌های مختلف، این پیشرفت‌ها را حاصل تلاش نوجوانان و جوانان ایرانی عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های کمی و کیفی ایران را به قدرت برتر منطقه و دنیا تبدیل کرده است.

* جذب نخبگان از کارهای ماندگار بسیج است

نظری جذب نخبگان را یکی از کارهای ماندگار بسیج عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره ممتازین، مخترعین و مبتکرین از فعالیت‌های ویژه بسیج در حوزه علم محسوب می‌شود.

وی ورود بسیج را به حوزه علمی کشور موجب کسب موفقیت‌های بیشمار عنوان کرد و اذعان داشت:‌ سرمایه‌گذاری بر روی توان علمی دانش‌آموزان موجب پویایی جامعه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی و شناسایی نخبگان دانش‌آموزی تاکتیکی قوی در برابر دشمن محسوب می‌شود، متذکر شد: شناسایی نخبگان کمک شایانی به مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌کند.

انتهای پیام/73003/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول