اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر وزارت آموزش و پرورش:

فیلم رشد باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: ناظر وزارت آموزش و پرورش گفت: فیلم رشد جنبه آموزشی و تربیتی دارد و در راستای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

فیلم رشد باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، داوود کنشلو ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد برگزار شد، ‌اظهار کرد: هنر یکی از هدایای خداوند است که نصیب انسان شده و با توجه به اینکه خداوند تمام آفرینش‌هایش زیباست و هنر نیز یکی از این آفرینش‌ها است.

کنشلو تصریح کرد: در هنر رشته‌ها و تخصص‌های زیادی است که فیلم یکی از آن‌هاست و فیلم یکی از شاخص‌هایی است که می‌تواند آفرینش و عجایب‌ها را در کرات مختلف به تصویر بکشاند و به تمام انسان‌ها نشان می‌دهد و فیلم تاثیرگذارترین هنری است که در دست بشر قرار دارد.

وی افزود: جشنواره فیلم رشد یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های کشور است که با گذشت زمان گسترش یافت، تا جایی که این جشنواره بین‌المللی شد.

ناظر وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در حال حاضر، در این جشنواره دهمین جشنواره دانش‌آموزی فیلم‌سازی و فیلم دانش‌آموزی نیز هم‌زمان در سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان در جشنواره فیلم رشد فعالیت خوبی داشته‌اند، ادامه داد: فیلم خانواده شمعدانی نمونه‌ای از این فیلم‌هاست که رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

کنشلو خاطر نشان کرد: فیلم رشد جنبه آموزشی و تربیتی دارد و در راستای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان بسیار مؤثر است و از فرهنگیان خواست فیلم‌های ساخته شده خود را به دبیرخانه فیلم رشد بفرستند.

وی با اشاره به برپایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در شهر تهران ادامه داد: این جشنواره در تمامی مدارس شهر تهران راه پیدا کرد و بازخورد خوب و مثبتی از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول