اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب مقام قهرمانی توسط دانش‌آموزان یزدی در مسابقات کشوری هوافضا

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی خاتم‌الانبیا(ص) یزد در مسابقات کشوری هوافضای دانشگاه صنعتی شریف مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

کسب مقام قهرمانی توسط دانش‌آموزان یزدی در مسابقات کشوری هوافضا

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی خاتم الانبیا (ص) در مسابقات کشوری هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف تهران (نادکاپ شریف) در لیگ هاورکرافت، حائز مقام قهرمانی شدند.

این مسابقات که در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد، ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور بود که دانش‌آموزان راهنمایی خاتم الانبیا(ص) با هاورکرافت قدرتمندی که به دست خود تهیه کرده بودند، توانستند از بین 40 تیم برتر مسابقه در مقطع راهنمایی، مقام نخست را از آن خود کنند.

همچنین این تیم، پس از مقام اولی در مقطع راهنمایی، با تیم‌های دانش‌آموزی مقطع دبیرستان مسابقه داد که توانست حائز مقام سوم از همین رشته شود.

مدیر مجتمع آموزشی خاتم الانبیا (ص) ضمن تبریک به این دانش‌آموزان برای کسب این مقام، اظهار داشت: دانش‌آموزان یزدی در این سال‌های اخیر نشان دادند که یزد نه تنها در زمینه‌های علمی در کشور موفق بوده، بلکه می‌تواند در زمینه‌های پژوهشی و عملی نیز دارای رتبه‌های درخشانی باشد.

مهدی زارع، محمدحسن دهقانی، امیرمحمد سرساز، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/2464/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول