اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد

رونمایی از سرود دانش‌آموزی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سرود استانی دانش‌آموزی برای نخستین بار در هفته تاسیس نهاد امور تربیتی اجرا می‌شود.

رونمایی از سرود دانش‌آموزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حسین کمالی صبح امروز در مراسم گردهمایی مربیان تربیتی و پرورشی استان مازندران که به مناسبت هفته تربیت اسلامی در اردوگاه فرهنگی، اردویی و کشوری میرزا کوچک خان رامسر برگزار شد با اشاره به اینکه کار پرورش ابتدا باید در خانه بعد در مدرسه شروع شود، گفت: پیچیدگی و سختی کار تربیت به همراه قدرت با عظمت خداوند کامل می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه عرصه تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه کشور است، افزود: کشوری به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و علمی توانمند است که آموزش و پرورش آن توسعه یابد.

کمالی اظهار داشت: تربیت معانی مختلفی دارد و موانع زیادی هم در مسیر راه تربیت همواره وجود دارد که مربیان تربیتی باید به درستی این موانع را شناسایی و آنها را از هم تفکیک کنند.

کمالی ادامه داد: عدم شناخت معلم از دانش‌آموز، دنیاطلبی در مسیر تربیت و احساس بی‌نیازی از علم و هدایت برخی از موانع راه تربیت است.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای تحقق آموزش و تربیت دینی و اسلامی نیاز به سند چشم‌انداز است، افزود: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به منظور تربیت دینی و اسلامی همراه با تحولات تدوین شد و تمام فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت بر مدار این سند اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر نهاد مقدس امور تربیتی را بنا نهاده و امروز همه ما از میوه مطلوب این نهاد استفاده می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های بومی، ولایی و بالندگی که در سرود دانش‌آموزی استان مازندران یافت می‌شود، اعلام کرد: سرود استانی دانش‌آموزی برای نخستین بار در هفته تاسیس نهاد امور تربیتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/86024/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول