اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

رقابت بانوان و دانش‌آموزان قمی در مینی گلف

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان قم از برگزاری پیکارهای مینی گلف قهرمانی بانوان و دانش‌آموزان قم خبر داد.

رقابت بانوان و دانش‌آموزان قمی در مینی گلف

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در حال انجام برخی برنامه‌های مهم هستیم که خیلی زود به توسعه و تحول گلف در قم و درخشش ورزشکاران این رشته در میادین مهم کشوری و حتی برون مرزی خواهد انجامید.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که مردم قم گلف را در درجه اول به خوبی بشناسند، وقتی با گلف انس گرفته و شناخت خوب و کاملی از آن پیدا کردند آنگاه با میل و رغبت خود به سمت و سوی این رشته ورزشی جذاب گرایش پیدا کنند.

رئیس هیئت گلف استان قم تاکید کرد: امروز شما نمی‌توانید مردم را به اجبار وادار و ملزم به حضور در جایی و انجام کار خاصی کنید، بلکه جامعه به سمت و سویی رفته است که برای ترغیب به انجام کاری و یا حضور در موقعیت خاصی باید آن کار یا موقعیت برای مردم شناسانده شود.

وی تصریح کرد: ما امروز می‌خواهیم ابتدا گلف را به مردم قم بشناسانیم و سپس برنامه‌های متنوع خود را در بخش‌های مختلف اعم از برگزاری مسابقات استانی و همچنین اعزام‌ها و دوره‌های آموزشی اجرایی کنیم.

علویون بیان داشت: زمان زیادی نمی‌گذرد که ورزش گلف در تصور مردم و افراد جامعه یک رشته ورزشی تجملاتی محسوب می‌شد و مردم به عنوان یک رشته پرخرج از آن یاد می‌کردند اما خوشبختانه امروز این نگاه عوض شده و مردم گلف را یک رشته ورزشی آسان و ساده می‌دانند.

وی یادآور شد: در این زمینه سعی داریم با برگزاری منظم مسابقات استانی در بین آقایان و بانوان علاقمند و فعال در این رشته، حرکت جدی خود را برای تحول در گلف قم آغاز کرده و ان‌شاءالله در مدتی که مسئولیت ریاست هیئت را عهده‌دار هستم به نتایج خوبی دست یابیم.

رئیس هیئت گلف استان قم ابراز داشت: به همین دلیل برنامه‌ریزی برگزاری پیکارهای مینی گلف قهرمانی دانش‌آموزان قم و همچنین رقابت‌های مینی گلف قهرمانی بانوان قم را از مدت قبل پیش‌بینی کرده بودیم و این پیکارها امروز به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: مسابقات مینی گلف قهرمانی بانوان قم امروز در آکادمی مینی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود در حالی که رقابت‌های دانش‌آموزان قم نیز با شرکت ورزشکاران مقطع تحصیلی ابتدایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول