اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

کمبود اعتبار نباید مدیران را از وظایف اصلی غافل کند

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: کمبود اعتبار نباید مدیران را به این بهانه از وظیفه اصلی خود غافل کند، زیرا در مواردی با نظارت دقیق و پیگیری مناسب روند کار سرعت می‌گیرد.

کمبود اعتبار نباید مدیران را از وظایف اصلی غافل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان قلعه گنج با تأکید بر تدبیر و درایت بیشتر مدیران در طرح‌ها اظهار داشت: از مسئولان و مدیران ادارات پذیرفته نیست که در طرح‌ها نظارت نداشته باشند و باید مشکلات و معایب کارها بیان و نظارت شود تا کارها نیمه تمام رها نشود.

وی با بیان اینکه بیمارستان قلعه‌گنج که از پروژه‌های مهر ماندگار بوده که باید امسال به بهره‌برداری رسیده و در سال آینده تجهیز شود، تصریح کرد: از آنجایی که برای کمک به توسعه شهرستان در ردیف دوم اعتبار جنوب استان قرار گرفتیم، مدیران باید با مدیران کل خود هماهنگی بیشتری داشته باشند تا طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برسند.

فلاحی عنوان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام سفرهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور باید به طور کامل انجام شوند تا شاهد یک چهره متحول از قلعه‌گنج باشیم و با توجه به اینکه این شهرستان دارای شرایط آب و هوایی مناسب است، زمینه توسعه و پیشرفت فراوانی دارد که با مدیریت صحیح منابع موجود می‌توانیم، حرکت رو به رشد و قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا مدیران باید از پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی امروز برای بهره‌وری مناسب استفاده کنند.

وی گفت: نبودن یا کمبود اعتبار نباید ما را غافل کند و به این بهانه از وظیفه اصلی خود غافل شویم، زیرا در موارد متعددی می‌توانیم با نظارت دقیق و پیگیری مناسب روند کار را سرعت داده و سبب رونق کار باشیم.

فلاحی بیان داشت: خیلی از پروژه‌های در حال انجام نیازمند نظارت هستند که بعضی از مدیران در پیگیری‌ها نمره منفی و برخی از ادارات نمره عالی هستند که جا دارد از این زحمات تقدیر کنیم.

انتهای پیام/80004/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول