اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار کرمان مصوب شد

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های هادی راین

خبرگزاری فارس: اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار به طرح هادی راین در شورای اداری این بخش به تصویب فرماندار کرمان رسید.

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های هادی راین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در جلسه شورای اداری بخش راین که با حضور فرماندار کرمان تشکیل شد، مقرر شد 2 میلیارد ریال برای طرح هادی روستای دودران و 2 میلیارد ریال برای مطالعه طرح هادی روستای فضل‌آباد از اعتبارات سال 92 اختصاص یابد.

بهنام سعیدی فرماندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از روستاهای گشیگان، دودران، فضل‌آباد و باب‌بینی از بخش راین بازدید به عمل آوردند.

در بازدید از این روستاها مقرر شد، دکل مخابرات در روستای فضل‌آباد برای پوشش تلفن همراه نصب شود، همچنین ساخت حمام در روستای دودران  توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت.

در جلسه شورای اداری بخش راین مقرر شد 2 میلیارد ریال برای طرح هادی روستای دودران و 2 میلیارد ریال برای مطالعه طرح هادی روستای فضل‌آباد از اعتبارات سال 92 اختصاص یابد.

احداث پل بر روی رودخانه روستای دودران با همکاری اداره مسکن و شهر سازی، بنیاد مسکن و دهیاری از دیگر مصوبات این نشست بود و در این جلسه مصوب شد که اداره مخابرات استان کرمان نسبت به راه‌اندازی شبکه تلفن ثابت در روستاهای فضل‌آباد، دودران و باب‌زنگی و آنتن‌دهی تلفن همراه در نیمه نخست سال آینده اقدام کند.

همچنین مقرر شد به متقاضیان در شهرک فرهنگیان تلفن همراه واگذار شود و مشکل برق‌رسانی خیابان مدرس با همکاری فرمانداری و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برطرف شود.

در این جلسه تصویب شد که شرکت گاز بدهی خود به شهرداری راین را بپردازد و 150 نفر متقاضی مسکن مهر برای قرعه‌کشی و دریافت زمین و تسهیلات به اداره مسکن و شهرسازی معرفی شوند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول