اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبرداد:

اشتغالزایی 574 نفر با اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: برای 574 نفر با اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی در شهرستان آمل اشتغالزایی صورت گرفته است.

اشتغالزایی 574 نفر با اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان با اشاره به اینکه تاکنون 16 میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه کشاورزی در آمل جذب شده است، افزود: به دنبال جذب چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر از محل بازگشت اعتبارات دیگر شهرها نیز هستیم.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، یادآور شد: در کنار پرداخت تسهیلات باید میزان ارزیابی از اجرا و اتمام این پروژه‌ها نیز صورت گیرد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه تاکنون 574 نفر از محل اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی در آمل مشغول به کار شده‌اند، گفت: این تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آمل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه آمل نخستین شهر مازندران در جذب تسهیلات این کارگروه بوده است، افزود: آمل با جذب 103درصد اعتبارات تاکنون موفق عمل کرده است.

مرتضی امینی نیاکی با اشاره به اینکه ساری با جذب 94 اعتبارات و قائمشهر با 82 درصد در مکان‌های بعدی قرار دارند، گفت: تاکنون 92 درصد اعتبارات شهرستانی در این کارگروه منجر به عقد قرارداد با بانک‌ها شده است.

وی با اعلام اینکه با توجه به استقبال متقاضیان، چهار میلیارد تومان اعتبار مازاد نیز در این بخش درخواست کرده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تسهیلات این کارگروه را به 20 میلیارد تومان افزایش دهیم.

امینی با بیان اینکه این تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامی پرداخت شده است، اظهار داشت: واحدهای متقاضی با ارائه طرح‌های اشتغالزایی از این اعتبارات برخوردار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به ظرفیت شهرستانی آمادگی جذب اعتبارات بیشتری را در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان داریم، بیان کرد: تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار با بانک‌ها منجر به عقد قرارداد شده است.

انتهای‌پیام/86001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول