اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

در واگذاری اعتبار به طرح‌های کشاورزی آذربایجان غربی مشکلی نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: در واگذاری اعتبار به طرح‌های توسعه کشاورزی آذربایجان غربی مشکلی نداریم و در این زمینه اعتبار کافی وجود دارد.

در واگذاری اعتبار به طرح‌های کشاورزی آذربایجان غربی مشکلی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار یکی از موارد مهم است که باید در استان آذربایجان غربی بیش‌تر از این نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر جذب حداکثری سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی، تصریح کرد: با توجه به موقعیت آذربایجان غربی و هم مرزی این استان با سه کشور دیگر زمینه برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان فراهم است.

جلال‌زاده با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در این زمینه، افزود: زیر ساخت‌های جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم است و در این زمینه نیازمند تلاش بیش‌تر مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه در این میان طرح‌های کشاورزی و صنعتی در اولویت قرار دارند، خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی و صنعت باید اهتمام جدی وجود داشته باشد.

جلال‌زاده با بیان اینکه با تاکید بر شناسایی حلقه‌های مفقوده، گفت: باید حلقه‌های مفقوده در این زمینه مورد شناسایی قرار گیرند.

وی با اشاره به حمایت از طرح‌های کشاورزی، اظهار داشت: حمایت از طرح‌های کشاورزی یکی از موضوعاتی است که مورد تاکید و توجه قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر همکاری و تعامل هر چه بیش‌تر بانک‌های عامل در این زمینه، تصریح کرد: بانک‌های عامل نسبت به تکمیل پرونده و واگذاری تسهیلات به طرح‌های کشاورزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام‌ دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه در زمینه واگذاری اعتبار به این حوزه با مشکل خاصی مواجه نیستیم، افزود: سازمان جهاد کشاورزی باید تمام طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند و می‌توان آن‌ها را عملیاتی کرد را برای بررسی و تصویب به کار گروه کشاورزی استان ارائه کند.

انتهای پیام/61001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول