اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور آب و فاضلاب نوشهر و چالوس خبر داد

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به بخش آب

خبرگزاری فارس: رئیس امور آب و فاضلاب منطقه نوشهر و چالوس از تخصیص یک میلیارد و 62 میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای بخش آب این شهرستان خبر داد.

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به بخش آب

مجید عبدالهی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر که شامل 112 واحدی تازه‌آباد، 606 واحدی فرج‌آباد و 192 واحدی سپاه است از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده توسط امور آب و فاضلاب منطقه نوشهر و چالوس بود.

وی تصریح کرد: اجرای 15 هزار متر شبکه توزیع، اصلاح و توسعه شبکه، بازسازی 700 فقره انشعاب در سطح شهر و خصوصا در مناطق اشکاردشت، فرج‌آباد، آیشبن‌ علیا، علوی‌کلا، رادیو دریا و دوستگر، خریداری پمپ، کنتور حجمی، اقلام نصب و دستگاه کلرزنی مایعی از دیگر عملکردهای این اداره در شهرستان چالوس بود.

وی از اختصاص اعتبار یک میلیارد و 62 میلیون تومان در سال 91 در بخش آب به شهرستان چالوس خبر داد و خاطرنشان کرد: محل تامین این اعتبارات در بخش  تملک و دارایی سرمایه 75 میلیون تومان، در بخش مسکن مهر نیز 55 میلیون تومان و در قسمت ماده 12خارج از شمول 936 میلیون تومان بوده است و در مجموع یک میلیارد و 62 میلیون تومان به این بخش تخصیص داده شد.

انتهای پیام/86019/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول