اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال ساری:

بسکتبال ساری در لیگ دسته یک کشور حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال ساری از حضور تیم هیئت بسکتبال ساری در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان از اردیبهشت سال آینده خبر داد.

بسکتبال ساری در لیگ دسته یک کشور حاضر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یاسر قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در یک نشست خبری با بیان اینکه تیم هیئت بسکتبال بانوان ساری با بازیکنان بومی خود و سرمربیگری فاطمه زائدیان با کمترین حمایت مالی به لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور صعود کرد، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان ساری، شهرداری ساری و نیز اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مرحله نهایی لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور به موفقیت دست یافت.

وی گفت: تیم هیئت بسکتبال ساری به لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور صعود کرد.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان ساری، از کسب مقام نائب قهرمانی تیم هیئت بسکتبال ساری و صعود این تیم به مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

قربانی گفت: تیم هیئت بسکتبال بانوان ساری در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور که در تهران برگزار شد، با کسب مقام نائب قهرمانی در این مرحله جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب کرد.

وی افزود: تیم هیئت بسکتبال ساری در این مرحله که با حضور تیم‌های مس کرمان، سبلان تهران و شهرداری تبریز دوره‌ای در تهران برگزار شد، با دو پیروزی برابر تیم‌های مس کرمان و شهرداری تبریز و شکست برابر تیم سبلان تهران در مجموع به عنوان تیم دوم صعود خود به لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور را جشن گرفت.

رئیس هیئت بسکتبال ساری یادآور شد: تیم هیئت ساری در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این مسابقات که در تبریز برگزار شده بود، به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/2296/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول