اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عزم بانوان بسکتبالیست قزوین برای قهرمانی در لیگ بسکتبال

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال بانوان ماکارونی جهان قزوین در حالی گام به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌گذارد که عزم خود را برای قهرمانی در این مسابقات جزم کرده‌ است.

عزم بانوان بسکتبالیست قزوین برای قهرمانی در لیگ بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این تیم امروز در دور پایانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی آمنه تهران دو دیدار حساس و سرنوشت‌ساز را مقابل تیم‌های گاز تهران و دانشگاه آزاد برگزار می‌کند.

شاگردان افسانه حسن‌نایبی که در چهار بازی قبلی خود در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه پیروزی و سه شکست را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌اند، بدون شک برای قهرمانی در این مسابقات باید هر دو دیدار برگزار شده خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.

تیم بانوان بسکتبال ماکارونی جهان قزوین که در بازی‌های گذشته خود موفق شده است با غلبه بر تیم‌های شهرداری بندرعباس در دو دیدار رفت و برگشت و تیم گاز تهران در بازی رفت، موقعیت خوبی را برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ بسکتبال بانوان کشور کسب کند، در دیدار مقابل تیم دانشگاه آزاد با اختلاف 21 امتیاز مغلوب شد تا به نوعی زنگ خطر برای این تیم مدعی به صدا در بیاید.

به هر حال تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین که عنوان قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه دارد، جدی‌ترین رقیب خود برای قهرمانی مجدد در فصل جاری لیگ را به طور حتم تیم دانشگاه آزاد می‌داند و شاگردان افسانه حسن‌نایبی برای قهرمانی تنها باید به دو پیروزی مقابل رقیبان فکر کنند.

به طور حتم بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین که تا این لحظه از رقابت‌ها تنها یک شکست را صاحب شده‌اند و در دیگر دیدارهای خود مقابل رقیبان فوق‌العاده کار کرده‌اند، توانایی این را دارند که مقابل تیم دانشگاه آزاد با اختلاف بیش از 20 گل به برتری دست پیدا کنند و دومین قهرمانی متوالی خود را در این مسابقات به دست آورند.

بدون شک اگر بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین بتوانند، بازی‌های دور مقدماتی و مرحله یک‌چهارم نهایی خود را مقابل تیم دانشگاه آزاد به نمایش بگذارند و همان تیم همیشگی باشند که هیچ فضایی را در اختیار تیم حریف قرار نمی‌دهند، به طور حتم می‌توانند به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار باشند.

تکیه بر استفاده از بازیکنان توانمند بومی و حضور بازیکنان خارجی و داشتن مربی ارزشمندی همچون افسانه حسن‌نایبی به طور حتم می‌تواند در بازی‌های مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یک امتیاز ویژه و مهم برای تیم بانوان ماکارونی جهان قزوین تلقی شود که همین امر می‌طلبد تا بازیکنان این تیم از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول