اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندو

بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: با تصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندوی کشورمان، بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشورمان دعوت شد.

بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شکرانه ایزدی بانوی شایسته قزوینی که در جریان اردوی نخست تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان توانسته بود از خود درخشش قابل توجهی را نشان دهد با تشخیص کادر فنی به مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان دعوت شد تا به نوعی اثبات کند که حضور در مرحله نخست این اردو به صورت اتفاقی رخ نداده است.

ایزدی در وزن ششم این رقابت‌ها به همراه نرگس باقری و پریسا فرشیدی به این اردو فراخوانده شده است که به نظر می‌رسد وی برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان کار سختی را پیش رو دارد.

این بانوی تکواندوکار شایسته قزوینی که در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی بانوان کشور توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند، به طور حتم این آمادگی را دارد که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات حساس و مهم پیش رو گام‌های خود را بلندتر بردارد و برای مبارزه با دیگر رقیبان با انگیزه بالا و پشتکاری مثال زدنی به روی شیاپ چانگ برود.

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان با حضور 19 بانوی تکواندوکار زیر نظر مریم آذرمهر به عنوان سرمربی تیم ملی در آینده برگزار می‌شود.

البته نباید این نکته را به فراموشی سپرد که مریم صفرپور بانوی شایسته قزوینی هم مدتی است که کار هدایت و مربیگری تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان را در اختیار خود دارد که همین امر می‌تواند برای شکرانه ایزدی تنها تکواندوکار قزوینی حاضر در این رقابت‌ها مهم تلقی شود و انگیزه این ورزشکار ارزشمند را برای حضوری موفق در رقابت‌‌های انتخابی مقابل حریفان به طور حتم بالاتر ببرد.

اما به هر حال دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان در حالی از فردا به مدت 18 روز در تهران برگزار می‌شود که کادر فنی تیم ملی در وزن نخست دینا پوریونس و فاطمه شعبان‌‌نیا را به ترتیب از استان‌های گیلان و مازندران به این اردو فرا خوانده‌اند.

فریده رشیدی و معصومه حجتی در وزن دوم، شیما خلیل ارجمندی، پریسا قربانی، ریحانه محمدی و سمیرا بوستانی نیز همگی از تهران در وزن سوم از دیگر تکواندوکارانی بودند که به این اردو دعوت شدند.

در وزن چهارم این رقابت‌ها سوسن حاجی‌پور و مهین اسماعیلی هر دو از مازندران و سمانه رضایی از تهران به همراه ساناز بحری دیگر تکواندوکار مازندرانی و سولماز تیموری از تهران نیز در وزن پنجم دیگر ملی پوشانی هستند که توسط کادر فنی به اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند.

همچنین در وزن هفتم نیز سهیلا سیاحی و نفیسه مخلصی از البرز و در وزن هشتم اکرم خدابنده از تکواندوکارانی هستند که با تشخیص کادر فنی به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی بانوان کشورمان دعوت شدند.

دور دوم اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی بانوان، به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی ‌جهان 2013 مکزیک و بازی‌های کشورهای اسلامی اندونزی، برگزار می‌شود و به طور حتم همین امر فرصت مناسبی است تا شکرانه ایزدی بانوی شایسته تکواندوکار قزوینی بتواند با درخشش فوق‌العاده خود را در ترکیب ثابت تیم ملی قرار دهد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول