اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی آذربایجان غربی:

حیات تکواندوی آذربایجان‌غربی نیازمند امکانات است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندوی آذربایجان‌غربی گفت: امکانات لازم برای ادامه حیات تکواندو استان ناکافی است.

حیات تکواندوی آذربایجان‌غربی نیازمند امکانات است

مهدی قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون فعالان رشته تکواندو  آذربایجان غربی با مشکلات بسیاری مواجه هستند که این امر انگیزه ورزشکاران این رشته را کمرنگ کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌های چند ساله برای ایجاد زیرساخت‌های لازم نتیجه‌بخش نبوده است، افزود: نبود خوابگاه ویژه بانوان و نیز خوابگاه در شأن آقایان، حمایت مالی نشدن آن‌ها از سوی صنایع استان در کنار نبود خانه تکواندو از جمله امکانات لازم برای ادامه فعالیت ورزشکاران در این رشته است که نبود آن‌ها مشکلات بسیاری در بخش دوره‌‌های آموزشی، دانش‌‌افزایی و برنامه‌‌های سالانه هیئت به وجود آورده است.

وی با اظهار تأسف از اینکه تکواندوکاران استان فاقد خانه ورزشی ویژه برای خود هستند ادامه داد: با وجود افتخار آفرینی ورزشکاران آذربایجان‌غربی در این رشته و اهمیتی که ورزش تکواندو در استان دارد، این ورزش هنوز فاقد خانه ورزشی است در حالی‌که برخی از رشته‌های نوپا، تازه‌ تأسیس و فاقد عنوان‌های ورزشی دارای خانه‌های ورزشی هستند.

قربانی گفت: ساخت خانه تکواندو برای ادامه روند رشد این ورزش در آذربایجان غربی ضروری است که امیدواریم با مساعدت‌های مدیرکل تربیت بدنی و مردم استان این امر میسر شود.

دبیر هیئت تکواندوی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: بستر رشد و ترقی ورزش تکواندو در استان فراهم است و برای رسیدن به جایگاه شایسته خود نیازمند کمک‌‌های مسئولان ارشد استانی و مدیران کل سایر ادارات هستیم.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول