اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

تیم ملی تکواندو با وضعیت بد مالی روبه‌رو است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: در وضعیت بد مالی قرار داریم و این امر امکان برگزاری اردوی مستمر را از تیم ملی تکواندوی کشورمان گرفته است.

تیم ملی تکواندو با وضعیت بد مالی روبه‌رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدمحمد پولادگر در حاشیه برگزاری مسابقات تکواندو نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان از میزبانی آبادان تجلیل کرد و گفت: از حضور در کربلای خوزستان بسیار خرسندم.

وی در مورد عدم حضور بزرگان تکواندو کشور در آبادان اظهار کرد: همانطور که از نام مسابقات پیداست، این آوردگاه مربوط به نیروهای مسلح بوده و تیم ملی ما نیز از دیروز وارد اردو شده است اما بازیکنان این تیم با وجود اینکه به آن‌ها پیشنهاد شده بود در این مسابقات شرکت کنند، موفق به حضور نشدند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در ادامه از وضعیت میزبانی آبادان ابراز رضایت کرد و افزود: خوشحالم که در آبادان، این خاک مقدس حضور دارم و امیدوارم که به همین شکل میزبانی آبادان پیش برود و نمره قبولی از این رویداد دریافت کند.

*حضور در مسابقات جهانی و آوردگاه کشورهای اسلامی

وی در مورد وضعیت تیم ملی تکواندو کشورمان خاطرنشان کرد: در وضعیت بد مالی قرار داریم و این امر امکان برگزاری اردوی مستمر را از ما گرفته است.

پولادگر اضافه کرد: امیدوارم این مشکل به زودی حل شود چراکه روزهای مهمی در مسابقات جهانی و آوردگاه کشورهای اسلامی در انتظار ورزش تکواندو است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات نیروهای مسلح نیز امیدواریم، یک تیم ملی خوب و قدرتمند را از این بازی‌ها انتخاب و راهی مسابقات جهانی کرده تا ضمن نمایش اقتدار به عنوان قهرمانی ایران تحکیم بخشند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در مورد وضعیت آموزش در این فدراسیون اظهار کرد: در بحث آموزش حرکت‌های بسیار خوبی در این فدراسیون انجام و مدارک کاردانی هم با همکاری دانشگاه علمی و کابردی به مدرسین داده شده و به دنبال مجوز آن هستیم تا مدرک کارشناسی را به مدرسین خود اعطا کنیم.

انتهای پیام/72001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول