اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تصاحب پیراهن تیم ملی

بانوان تکواندوکار گیلان با حریفان مبارزه می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تکواندو گیلان گفت:‌ دو بانوی تکواندوکار گیلان برای تصاحب پیراهن تیم ‌ملی با رقبای خود مبارزه می‌کنند.

بانوان تکواندوکار گیلان با حریفان مبارزه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا مودبی عصر امروز در جمع اعضای هیئت تکواندوی استان اظهار کرد: رقابت‌های هفته نهم و دهم دور برگشت لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در گروه سنی جوانان و بزرگسالان با نام جام «نقش جهان» یادواره شهید حسن تهرانی‌مقدم برگزار شد.

وی افزود: دو هفته از مسابقات دور برگشت این رقابت‌ها با حضور 11 تیم در خانه تکواندو برگزار شد و در هفته نهم باشگاه سلحشور و آموزشگاه مژدهی رشت در رقابتی نزدیک به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند.

سرپرست هیئت تکواندو گیلان ادامه داد: در هفته دهم رقابت‌های مذکور، آموزشگاه مژدهی رشت پنج بر سه مغلوب هوگو پوشان آکادمی قهرمانان اسلامشهر شد.

وی با اشاره به جدول رده‌بندی تا پایان هفته دهم دور برگشت، بیان کرد: باشگاه تکواندو مقاومت با 53 امتیاز در صدر جدول است.

مودبی گفت: تیم‌های مناطق نفت‌خیز با 46 امتیاز، تیم سلحشور با 45 امتیاز و آکادمی قهرمانان اسلامشهر با 38 امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

به گفته وی، تنها نماینده گیلان تیم آموزشگاه مژدهی رشت با 32 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد.

*ملی‌پوشان گیلانی برای پوشیدن  لباس تیم ملی مبارزه می‌کنند

سرپرست هیئت تکواندو گیلان، زمان برگزاری دومین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان را روز چهارشنبه 9 اسفند جاری عنوان کرد و افزود: با پایان یافتن نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو بانوان و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی در گروه سنی بزرگسالان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک و بازی‌های کشورهای اسلامی که پیش از این قرار بود سه‌شنبه هشتم اسفند جاری انجام شود، با نظر کادر فنی با یک روز تاخیر روز چهارشنبه 9 اسفند در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، 23 بانوی هوگوپوش به این مرحله از رقابت‌های انتخابی دعوت شده‌اند که پس از اتمام مسابقات سه تکواندوکار از تیم ملی خداحافظی می‌کنند.

مودبی بیان کرد: در وزن نخست، دینا پوریونس از گیلان با فاطمه شعبان‌نیا از مازندران و سارا خوش‌جمال از تهران مسابقه می‌دهند و در وزن هشتم مریم محبوبی از گیلان با نفیسه مخلصی و اکرم خدابنده از البرز مبارزه می‌کنند.

به گفته وی، دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو بانوان از روز شنبه 12 اسفند جاری با حضور 20 هوگوپوش برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت تکواندو گیلان یادآور شد: رقابت‌های کشورهای اسلامی 17 تا 27 خرداد سال آینده به میزبانی اندونزی و مسابقات قهرمانی جهان 2013 مکزیک 25 تا 30 تیر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول