اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو

چهار تکواندوکار قزوینی راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی جوانان و بزرگسالان کشورمان چهار تکواندوکار استان قزوین راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

چهار تکواندوکار قزوینی راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات که با حضور 93 هوگوپوش در هشت وزن از روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شده است حسین گیلک، حامد اصلانی، امیرحسین محمدخانلو و مصطفی احمدی چهار تکواندوکار استان قزوین بودند که با شکست رقیبان خود جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی را به دست آوردند.

در این رقابت‌ها حسین گیلک که در وزن نخست تیم تکواندوی این استان را در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی کشورمان همراهی می‌کند در دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود به مصاف حجت زارع از فارس می‌رود و در صورت شکست این تکواندوکار جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات را به دست خواهد آورد.

اما حامد اصلانی دیگر تکواندوکار وزن نخست تیم تکواندوی قزوین نیز در مرحله یک چهارم نهایی بر روی شیاپ چانگ به مصاف احسان زاهدی‌پور از البرز خواهد رفت و در صورت شکست این تکواندوکار به جمع چهار تکواندوکار برتر این وزن راه پیدا خواهد کرد.

اما در وزن سوم این رقابت‌ها امیرحسین محمدخانلو دیگر تکواندوکار قزوینی به مصاف حامد خمسه از تهران خواهد رفت تا بخت خود را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به کار بگیرد.

در وزن پنجم مسابقات تکواندوی انتخابی تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز مصطفی احمدی از قزوین به مصاف سیدمحمد رفیعی تکواندوکار استان قم می‌رود و در صورت برتری مقابل این رقیب به جمع چهار تکواندوکار پایانی راه پیدا خواهد کرد.

اما دیگر تکواندوکاران استان قزوین هم در روز دوم این رقابت‌ها که امروز برگزار خواهد شد برای به عضویت درآمدن تیم ملی تکواندوی کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

حبیب پوردهقان، محمدرضا خزایی و آرش قریبی سه تکواندوکار این استان هستند که به ترتیب در وزن‌های دوم، چهارم و هشتم برای ملی پوش شدن به مصاف دیگر رقبای قدرتمند خود خواهند رفت.

به هر حال با توجه به اینکه تیم ملی تکواندوی کشورمان سال آینده در دو پیکار مهم و حساس مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان حضور پیدا خواهد کرد بدون شک، رقابت‌های انتخابی تکواندوی تیم ملی کشورمان با حضور تمامی ملی پوشان مطرح این رشته ورزشی در سطح کشور برگزار خواهد شد و به طور یقین این رقابت‌ها در بالاترین سطح ممکن برگزار خواهد شد.

تکواندوکاران استان قزوین بدون شک تا این لحظه از رقابت‌ها و صعود به مرحله یک چهارم نهایی توانسته‌اند کار ارزشمندی را انجام دهند و حضور آنان در این مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی کشورمان نشان می‌دهد آنان با انگیزه بالا به خودباوری لازم دست پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول