اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو

تکواندوکاران قزوینی شانس خود را برای حضور در مسابقات آسیایی امتحان می‌کنند

خبرگزاری فارس: چهار تکواندوکار قزوینی با حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان بخت خود را برای حضور در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا امتحان می‌کنند.

تکواندوکاران قزوینی شانس خود را برای حضور در مسابقات آسیایی امتحان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عماد کریمی، محمد اصلانی، فردین سخاوت‌فرد و محمد کریمی چهار تکواندوکار قزوینی حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو هستند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشور در حالی 17 اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی تکواندوی 2013 آسیا که اواخر خرداد ماه سال آینده به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

به هر حال حضور چهار تکواندوکار قزوینی حاضر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور با توجه به اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب می‌کنند، می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا هوگوپوشان قزوینی با انگیزه بالای خود بتوانند از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و رضایت کادر فنی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان را به دست آورند.

به طور حتم اگر تکواندوکاران استان در این رقابت‌ها از نظر جسمی و روحی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی از شرایط خوبی برخوردار باشند به طور حتم می‌توانند شایستگی‌های خود را به رخ دیگر حریفان بکشند و از شرایط موجود به خوبی استفاده کنند‌.

تمرینات چهار تکواندوکار قزوینی حاضر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان در حالی این روزها در خانه تکواندوی قزوین در حال برگزاری است که تکواندوکاران استان به طور مستمر و هماهنگ تمرینات خود را زیر نظر مربیان استان پیگیری می‌کنند.

حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان به طور حتم برای تکواندوکاران استان فرصت مناسبی است تا با درخشش در این رقابت‌ها ضمن اینکه خود عازم رقابت‌های قهرمانی تکواندوی قهرمانی آسیا می‌شوند، قزوین را نیز در تیم ملی کاراته نوجوانان صاحب نماینده کنند.

به هر حال امیدوار هستیم تکواندوکاران قزوینی با استفاده از انگیزه بالای خود بتوانند جواب تلاش‌ها و خستگی‌های خود را در مصاف با رقیبان قدرتمند تکواندوی کشور بر روی شیاپ چانگ بگیرند و برای استان قزوین به ویژه برای ورزش تکواندو در استان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول