اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی نیروهای مسلح عنوان کرد

آغاز مسابقات تکواندوی جام خلیج فارس در آبادان/ قوی‌ترین تیم جهان را در اختیار داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح کشور گفت: تشکیلات ورزش نیروهای مسلح با وجود امکانات بسیار کم، دستاوردهای بسیار بزرگی داشته به طوری که در ورزش تکواندو درصد بیشتری از این نیروها در حد قهرمانی کار می‌کنند.

آغاز مسابقات تکواندوی جام خلیج فارس در آبادان/ قوی‌ترین تیم جهان را در اختیار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی خلیلی در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات تکواندو جام خلیج فارس که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: تشکیلات ورزش نیروهای مسلح با وجود امکانات بسیار کم دستاوردهای بسیار بزرگی داشته به طوری که در ورزش تکواندو درصد بیشتری از این نیروها در حد قهرمانی کار می‌کنند.

*میزبانی آن چنان که باید، نیست

وی از مهربانی و خونگرمی مردم آبادان به نیکی یاد کرد و در مورد میزبانی مسابقات گفت: خوشحالیم که در شهر دوست‌داشتنی‌ آبادان حضور داریم اما میزبانی آن‌طوری که باید، نیست.

*پاسداشت سربازان جان بر کف سپاه پاسداران

وی در مورد فلسفه برگزاری این مسابقات نکات جالبی را در حضور خبرنگاران شرح داد و در این باره خاطرنشان کرد: سال 86 در تجاوز نیروهای انگلیسی به خلیج همیشه فارس در حالی که بیگانگان متجاوز مسلح بودند، سربازان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دست خالی آنها را دستگیر کرده و به دام انداختند.

خلیلی تصریح کرد: از همان تاریخ به پاسداشت رشادت این عزیزان، مسابقات جام خلیج فارس را بنا نهادیم تا ضمن نشان دادن قدرت جوانان برومند خود، خون شهدا را نیز پاس بداریم.

وی در مورد استفاده غیرنظامی‌ها در مسابقات بین‌المللی نیروهای مسلح اینگونه اظهار کرد: در همه کشورها چنین اتفاقاتی اجتناب‌ناپذیر است، به گونه‌ای که به هر کشوری سفر می‌کنیم تیم‌های دیگر از تیم ملی خود استفاده می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: در قالب نیروهای مسلح و هر ورزشکار غیرپایوری را در قالب نیروی بسیج خود به این مسابقات اعزام می‌کنیم و هرگز سابقه نداشته که از تیم ملی خود برای این مسابقات بهره ببریم.

*افتخارات تیم

وی طریقه انتخاب تکواندوکاران نیروهای مسلح به تیم ملی را، مسابقات جداگانه‌ نیروها و مسابقه مشترک قهرمانان نیروها با یکدیگر در یک فصل ورزشی عنوان کرد و گفت: تا سال 2010 نایب قهرمان بوده و از آن سال به بعد مدام قهرمان جهان بوده‌ایم.

خلیلی تماشای مسابقات تکواندوی نیروهای مسلح را برای خانواده‌های آبادانی آزاد اعلام کرد و گفت: چه خوب است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راستای پاسداشت شهدای بزرگ انقلاب و نظام در سالن محل برگزاری این مسابقات حضور پیدا ‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این مسابقات روزهای یکشنبه و دوشنبه در مجموعه ورزشی دهداری با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ورزش‌دوست آبادانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول